ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت‌نام در دومین چرخه تریگ‌آپ آغاز شد

به یقین برای راه اندازی یک استارتاپ و کسب و کاری نوپا به دو فاکتور کلیدی یعنی سرمایه و امکانات نیاز است؛ دو فاکتوری که احتمال دارد بسیاری از افراد آنها را در اختیار نداشته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

به یقین برای راه اندازی یک استارتاپ و کسب و کاری نوپا به دو فاکتور کلیدی یعنی سرمایه و امکانات نیاز است؛ دو فاکتوری که احتمال دارد بسیاری از افراد آنها را در اختیار نداشته باشند و در اینجاست که نقش شتاب دهنده ها یا مراکزی که می توانند از یک ایده خاص و دارای پتانسیل، حمایت مالی و فنی نمایند پر رنگ تر می شود.

TrigUp مرکز شتبادهی فناپ محسوب می گردد که پیش از این در رابطه با نخستین چرخه شتاب دهی آن نوشته بودیم و حالا ظاهراً نوبت به دومین دور از جذب کسب و کارها و استارپ های حوزه ICT توسط این مرکز رسیده. در همین راستا و برای آگاهی بیشتر و بهتر از موضوع می توانید اعلامیه ای که در همین رابطه در اختیار دیجیاتو قرار گرفته است را در ادامه ی مطلب مطالعه فرمایید.

صاحبان کسب و کار و استارتاپ‌های حوزه ICT از امروز تا یک ماه آینده مهلت دارند تا ایده‌های خود را در وب‌سایت مرکز شتابدهی تریگ‌آپ فناپ به نشانی Trigup.com ثبت کنند.

کارآفرینان و صاحبان ایده‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با ثبت ایده‌های خلاقانه خود در این درگاه اینترنتی، در واقع به مرحله پیش‌شتابدهی تریگ‌آپ وارد می‌شوند تا ایده‌هایشان مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

مرکز شتابدهی تریگ‌آپ فناپ با هدف آموزش و حمایت از تیم‌های مستعد و تشکیل استارتاپ‌های موفق، از تیرماه سال گذشته به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و اولین چرخه شتابدهی را پشت سر گذاشت.

این مرکز در سال جاری نیز با هدف جذب ایده‌های نوآورانه مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به فعالیت خود ادامه می‌دهد و دومین چرخه شتابدهی خود را از امروز آغاز کرده است.

لازم به ذکر است، افرادی که بتوانند فرم ثبت‌نام‌شان را با توضیحات شفاف و دقیق ارائه دهند و همچنین تیم کامل‌تری داشته باشند، از شانس بیشتری برای ورود به مرکز شتابدهی تریگ‌آپ برخوردار خواهند بود.

پست الکترونیکی info@trigup.com پل ارتباطی علاقمندان و کارآفرینان، با مدیران و کارشناسان مجموعه تریگ‌آپ است.

t2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    باز هم ایده دزدی

    • میعاد
      میعاد | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

      دقیقاً من هم به همین موضوع فکر می کردم.
      چی بهتر از یک دنیا ایده ی ناب ؟

مطالب پیشنهادی