ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تاکنون بیش از یک میلیون مانیتور خمیده فروخته

سامسونگ امروز اعلام نمود که تاکنون بیش از یک میلیون مانیتور خمیده در سراسر جهان فروخته. شاید بد نباشد بدانید که نخستین مانیتور منحنی غول تکنولوژی کره ای در اواخر تابستان سال 2014 روانه بازار ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

سامسونگ امروز اعلام نمود که تاکنون بیش از یک میلیون مانیتور خمیده در سراسر جهان فروخته. شاید بد نباشد بدانید که نخستین مانیتور منحنی غول تکنولوژی کره ای در اواخر تابستان سال 2014 روانه بازار شد و پس از آن تاریخ نیز چندین خط تولید دیگر در زمینه ساخت اینگونه پنل ها توسط این شرکت راه اندازی شدند.

مانیتورهای خمیده طوری طراحی گشته اند که با زاویه دید طبیعی انسان تطابق بیشتری داشته باشند و همچنین فاصله ی دید مرکز-به-لبه ی پنل آنها نیز یکسان باشد تا تجربه بهتری از تماشای تصویر را برای کاربر رقم بزنند.

صفحه نمایش های خمیده ی مانیتورهای سامسونگ برای گیمرها و افرادی که به سرگرمی های خانگی علاقه بسیاری دارند، بهترین گزینه به شمار می روند زیرا از زاویه دید بسیار عریض و نرخ کنتراست بالایی بهره می برند. همچنین انحنای این پنل های در کاهش خستگی چشم کاربر بسیار موثر است.

در آخر نیز بد نیست بدانید، جدیدترین مانیتورهای خمیده ای که کمپانی کره ای مورد بحث عرضه نموده، شامل مدل 21 اینچی CF591 و نسخه های 23.5 و 27 اینچی CF390 هستند که با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران رو به رو بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی