ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی نحوه اتصال 360 CAM با موبایل G5 و کار با آن را آموزش می دهد [تماشا کنید]

تلفن هوشمند G5، پرچمدار جدید ال جی به تازگی و در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد اما در این بین، شرکت کره ای تنها به معرفی یک موبایل اکتفا نکرد. شرکت یاد شده از ابزارهای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

تلفن هوشمند G5، پرچمدار جدید ال جی به تازگی و در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد اما در این بین، شرکت کره ای تنها به معرفی یک موبایل اکتفا نکرد.

شرکت یاد شده از ابزارهای جانبی در کنار این موبایل پرده برداشت و لقب «دوستان» را به آنها داد. 360 CAM، یکی از همان دوستان G5 است که اکنون از سوی شرکت کره ای عرضه گشته و همانگونه که از نامش پیداست، به شما اجازه می دهد ویدیو و تصاویر ۳۶۰ درجه به ثبت برسانید.

360 CAM از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی بهره مند است که تصاویر یا ویدیوهایی که ضبط می کند را به شکل مستقیم در یک کارت حافظه microSD جای می دهد.

اکنون شرکت ال جی، در یک ویدیوی جدید نحوه آغاز به کار 360 CAM را نمایش می دهد و می گوید که کاربر در تلفن همراه G5، می تواند توسط Friends Manager، به شکلی کاملا ساده و به دور از مراحل پیچیده، به دوربین 360 CAM متصل شود. لازم به اشاره است که دوربین مذکور، با قیمتی معادل ۱۹۹ دلار از سوی ال جی عرضه شده است.


>
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی