ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر جدید از تلفن هوشمند HTC 10 یک روز قبل از رونمایی رسمی

اچ تی سی احتمالا فردا پرچمدار تازه خود را معرفی خواهد کرد و تا آن موقع بهتر است دلمان به عکس ها و اطلاعاتی خوش باشد که از این موبایل به بیرون درز می کنند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

اچ تی سی احتمالا فردا پرچمدار تازه خود را معرفی خواهد کرد و تا آن موقع بهتر است دلمان به عکس ها و اطلاعاتی خوش باشد که از این موبایل به بیرون درز می کنند. این دستگاه ظاهرا اچ تی سی 10 نام دارد (جایگزین مدل M9 که سال پیش معرفی شد اما این بار حرف M از نام آن حذف گردیده است).

ماجرا از این قرار است که ظاهرا سایت آلمانی GSM Helpdesk ادعا کرده به اطلاعات درستی در مورد این موبایل دست یافته و عکس های آن را هم منتشر کرده است. براساس اعلام این سایت، موبایل تازه این شرکت تایوانی قرار است که در اواسط ماه می به کشورهای مختلف در سرتاسر دنیا عرضه گردد.

همانطور که در رندرها و عکس های قبلی مشخص شده بود، اچ تی سی باز هم تلاش دارد که دنباله رو زبان طراحی موفق و ثابت شده قبلی خود باشد اما این بار تصمیم گرفته لبه های پشتی دستگاه را اندکی بیشتر از حد معمول به شکل اریب در بیاورد.

ظاهرا نسل تازه پرچمدار این شرکت بیشتر المان ها و شاخصه های خود را از محصول سال قبل آن به نام One A9 قرض گرفته منتها با قالبی ساده تر ارائه خواهد شد و فاقد لوگوی همیشگی شرکت سازنده و اسپیکرهای معمول است و اسپیکرهای بوم ساوند نیز به شکل متمایز و محسوس در قسمت جلوی بدنه آن دیده نمی شوند.

سایت  GSM Helpdesk ظاهرا ادعا کرده که اسپیکرهای بوم ساوند همچنان هم در پرچمدار امسال وجود خواهند داشت اما مثل سابق قابل رویت نیستند. البته اگر با دقت به تیزر اخیر منتشر شده از سوی اچ تی سی توجه نمایید درخواهید یافت اسپیکری که درون ایرفون های دستگاه تعبیه گردیده با یک بلندگوی کوچک تر جفت می شود که در لبه پایینی قرار دارد تا چینش اسپیکرها از شکل همیشگی شان فاصله بگیرد.

این را هم باید اضافه نماییم که یک دکمه فیزیکی هوم نیز روی بدنه این دستگاه وجود دارد که طبق شایعات به حسگر اثر انگشت مجهز شده است و فاکتور پیش نیاز برای پرچمدارهای سال 2016 را در خود دارد.

Untitled

اگر بخواهیم خلاصه ای از شایعات منتشر شده در رابطه با این پرچمدار را برایتان باز گو کنیم به این شرح خواهد بود:

دستگاهی با نمایشگر 5.2 اینچی QHD (با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل) که از چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام بهره می برد و 4 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این گفته شده که این موبایل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی الترا پیکسل را درون خود جای داده  و از لرزشگیر اپتیکال و سیستم فوکوس خودکار لیزری بهره می برد. امید می رود این دوربین با انواع الترا پیکسل قبلی فرق داشته باشد و خاطره بد آنها را از یاد ببرد.

دوربین جلویی این دستگاه نیز طبق خبرهای رسیده از نوع 5 مگاپیکسلی است که آن هم از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد (اتفاقی نادر در دوربین های جلو). گفته می شود که در لبه پایینی این موبایل یک پورت USB-C وجود دارد و انرژی مورد نیاز این موبایل نیز از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد.

پیش بینی شده که HTC 10 در قالب رنگ های مشکی، طلایی یا نقره ای به فروش رود که البته مدل نقره ای رنگ حاشیه ای به رنگ مشکی یا سفید خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • میثم
    میثم | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    ببینیم اچ تی سی چه میکنه!.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی