ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تبلیغ تازه ردبول و حرکت مارپیچ یک هواپیمای تک موتوره میان توربین های بادی [تماشا کنید]

سری مسابقات هوایی ردبول را می توان نمایشی از دلهره و مهارت خواند. در جریان این رقابت ها، خلبان های هواپیماهای تک موتوره کوچک از سرتاسر دنیا گرد هم می آیند تا با سرعت های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

سری مسابقات هوایی ردبول را می توان نمایشی از دلهره و مهارت خواند. در جریان این رقابت ها، خلبان های هواپیماهای تک موتوره کوچک از سرتاسر دنیا گرد هم می آیند تا با سرعت های بسیار بالا حول دکل های بادی به پرواز درآیند و حرکات آکروباتیک زیبایی را از خود به نمایش بگذارند.

اما نگران نباشید، در صورتی که خلبان ها مرتکب اشتباهی شوند و تصادفا با یکی از این دکل ها برخورد نمایند، آسیبی متوجه آنها نمی شود.

حرکات آکروباتیک هوایی که در این ویدئو می بینید اندکی از آنچه گفته شد خطرناک تر است زیرا برخورد با این توربین های هفتاد متری آنطور که تصور می شود بدون پیامد هم نخواهد بود.

در این تصاویر، هنس آرک، قهرمان سابق مسابقات هوایی رد بول را می بینید که با سرعت 321 کیلومتر بر ساعت آسمان این مزرعه بادی در استرالیا را می پیماید (البته نه به عنوان مسابقه) تا به نوعی علاقمندان را به شرکت در آن تشویق نموده و نوشیدنی های انرژی زای ردبول را تبلیغ کند.

لازم است یادآور شویم که دور بعدی این مسابقات قرار است ماه آینده در اسپیلبرگ استرالیا برگزار گردد.

آرک با چنان تبحری هواپیمای کوچک خود را میان این ستون ها به حرکت در می آورد که بسیاری با دیدن حرکات او به یاد شبیه سازهای پروازی در بازی های ویدئویی می افتند و  نمی توانند باور کنند که چنین اتفاقی وافعا رخ داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    یاد پیمان ابدی بخیر
    روحش شاد

مطالب پیشنهادی