ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سریع ترین تلفن های هوشمند سه ماهه نخست امسال از سوی آنتوتو اعلام شدند

از زمانی که امکان استفاده از بنچمارک آنتوتو روی پلتفرم های مختلف ممکن شد، وبسایت مربوط به آن نیز به صورت سه ماهه، گزارش های آماری مختلفی را در مورد میلیون ها موبایلی که هر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

از زمانی که امکان استفاده از بنچمارک آنتوتو روی پلتفرم های مختلف ممکن شد، وبسایت مربوط به آن نیز به صورت سه ماهه، گزارش های آماری مختلفی را در مورد میلیون ها موبایلی که هر روز بنچمارک های آن را پشت سر می گذارند منتشر کرد.

طبق اعلام این سایت، در سال 2015 میلادی، تلفن های هوشمند آیفون 6 اس و مدل 6 اس پلاس، با چیپست A9 خود توانستند با فاصله زیاد از رقبا در صدر جدول بنشینند اما در نیمه نخست امسال، تغییرات قابل توجهی در چینش نتایج این بنچمارک به دست آمد.

در این برهه شاهد معرفی اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8890 بودیم که در پرچمداران اندرویدی مورد استفاده قرار گرفتند و گزارش سه ماهه نخست آنتوتو را با عملکرد فوق العاده خود کاملا زیر و رو کردند.

احتمالا تصور می کنید که موبایل های گلکسی اس 7 و اس 7 اج در صدر جدول آنتوتو جای گرفته اند، اما باید به اطلاع تان برسانیم که این دو در جایگاه دوم جدول هستند و بهترین موبایل ظاهرا محصول تازه شیائومی به نام Mi 5 است.

خوب البته نمی توان گفت که Mi 5 از هر لحاظ هم بهترین است؛ این موبایل یک نمایشگر 5 اینجی با رزلوشن 1080p را در خود جای داده و به همین خاطر است که توانسته با اختلافی اندک موبایل گلکسی اس 7 با نمایشگر Quad HD را کنار بزند.

جایگاه سوم این جدول اما به اپل و آیفون 6 اس با چیپست A9 اختصاص یافته و جالب است بدانید که تفاوت میان این چیپست و نوع به خدمت گرفته شده درون پرچمدار سامسونگ قابل اغماض است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • M_B
    M_B | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    دوستانی که میوید در عمل آیفون سری تره و از این حذفا،داداشای متخصص گلم،آیفون با اون تراکم پیکسلی سیصد و خورده ای معلومه سریع تر لوود میکنه مخصوصا تو بازی چون نسبت به QHD بقیه پرچمداران اندروید که تراکم دوبرابر دارن پردازش کمتری انجام میده☝
    دیگه ابن حرفارو جایی نگید بهتون میخندن ⚠
    با تشکر از سایت خوب دیجیاتو
    بدرووود✋?

  • bikar
    bikar | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    باریکلا نه باریکلاااا ....ببین منو....باریکلااااااا شیائومی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی