ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدید Meizu Pro 6 به همراه امتیاز تازه آن در بنچ مارک آنتوتو منتشر شد

شاید بدانید که Meizu قرار است فردا از موبایل Pro 6 خود رونمائی نماید. این در حالیست که شرکت تایوانی اچ تی سی امروز از جدیدترین پرچمدار خود پرده خواهد برداشت و P9 هوآوی نیز ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

شاید بدانید که Meizu قرار است فردا از موبایل Pro 6 خود رونمائی نماید. این در حالیست که شرکت تایوانی اچ تی سی امروز از جدیدترین پرچمدار خود پرده خواهد برداشت و P9 هوآوی نیز هفته گذشته معرفی شد. تمامی این محصولات در ماه های اخیر حجم زیادی از شایعات را به خود اختصاص داده بودند و اکنون در یک بازه زمانی کوتاه همگی به مرحله معرفی رسمی رسیده اند.

در همین راستا باید بگوئیم که دلیل توجه رسانه ها به Pro 6 میزو، وجود چیپست 10 هسته ای Helio X25 مدیا تک در آن است که با پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 همراه شده.

این موبایل یک صفحه نمایش 5.2 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی و 4 گیگابایت رم دارد و گفته می شود که نسخه ای از Force Touch با کارائی محدود و قابلیت استفاده در اپلیکیشن های پیش فرض نیز در آن به کار رفته.

این اسمارت فون از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می کند و یک دوربین 21 مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی خود دارد. دوربین دوم آن نیز 5 مگاپیکسلی است که برای سلفی گرفتن و چت های تصویری مناسب به نظر می رسد. از دیگر مشخصه های منتسب به این دستگاه می توان به اندروید 6.0 اشاره نمود که به صورت پیش فرض روی موبایل نصب است.

با استناد به شایعات، گمانه زنی می گردد که فردا میزو از نسخه پلاس پرو 6 نیز رونمائی نماید.

در آخر هم بد نیست بدانید که رتبه بنچمارک این تلفن هوشمند در پایگاه داده آنتوتو 91,165 بوده که تا اندازه ای نا امید کننده به نظر می رسد زیرا در حال حاضر موبایل های پرچمدار متعددی امتیاز بالای 100 هزار دارند و این رقم برای یک تازه وارد چندان جالب نیست.

در پایان نیز از شما دعوت به عمل می آوریم تصاویری که به تازگی از این اسمارت فون در اینترنت منتشر شده اند را مشاهده نمایید تا بتوانید تصور بهتری از آن به دست آورید.

The-Meizu-Pro-6-will-be-made-official-on-April-13th (1)-w600

The-Meizu-Pro-6-will-be-made-official-on-April-13th (2)-w600

The-Meizu-Pro-6-will-be-made-official-on-April-13th-w600

The-Meizu-Pro-6-will-be-made-official-on-April-13th (3)-w600

The-Meizu-Pro-6-will-be-made-official-on-April-13th (4)-w600

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali bni
    ali bni | ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

    فقط دوربین با اون ده تا ال ای دی یکم خاصش کرده وگرنه به نظر من پرو 5 خیلی بهتر از این بود.معلوم نیس میزو میخواد چیکار کنه واقعا نا امید کننده بود این گوشیش مگه اینکه نسخه پلاس بده یا mx6 بده
    با این حال قیمتش تا حدودی مناسبه
    تو بست فون حدود یک و هفتصد زده

  • agent13
    agent13 | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    mi5 خیلی بهتره

مطالب پیشنهادی