ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی از اپلیکیشن مدیریت حافظه +Boost رونمایی کرد

شرکت تایوانی اچ تی سی دقایقی پیش ضمن معرفی جدیدترین پرچمدارش HTC 10، از اپلیکیشنی جدید برای گجت های مبتنی بر اندروید مارشملو و نسخه های جدیدتر رونمایی کرد. +Boost ابزاریست که می تواند بی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۶

شرکت تایوانی اچ تی سی دقایقی پیش ضمن معرفی جدیدترین پرچمدارش HTC 10، از اپلیکیشنی جدید برای گجت های مبتنی بر اندروید مارشملو و نسخه های جدیدتر رونمایی کرد. +Boost ابزاریست که می تواند بی سر و صدا به بهینه سازی، حذف فایل های اضافی و تقویت عملکرد اسمارت فون شما بپردازد.

نخستین و مهم ترین وظیفه این اپ، حذف فایل های اضافیست که مواردی همچون فایل های کَش، فایل های apk و همچنین ابزاری برای مسدودسازی تبلیغات را شامل می شود.

اپلیکیشن مورد بحث همچنین به ابزاری تحت عنوان Smart Boost مجهز است که برای ارتقای عملکرد دستگاه، به پاکسازی فضای حافظه اقدام می کند. فعلا قضاوت در مورد +Boost را کنار می گذاریم، اما اکثر مردم بر این باورند که Task Killer ها و اپلیکیشن های مدیریت رم اگر برای گجت های اندرویدی آسیب رسان نباشند، اثر ناچیزی بر بهبود عملکرد دستگاه خواهند داشت.

htcboost

البته +Boost قابلیت های دیگری هم برای تأمین امنیت و مدیریت اپلیکیشن ها در چنته دارد. در صورتی که مدت زیادی از یک اپ به خصوص استفاده نکنید، +Boost با تشخیص این موضوع، استفاده از آن را به شما یادآوری می کند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که روزانه چندین اپلیکیشن جدید را امتحان می کنید، به مدد قابلیت یادآور +Boost هرگز حذف مواردی که استفاده چندانی از آنها ندارید را فراموش نخواهید کرد.

البته اسمارت فون رابین کمپانی نکست بیت هم به قابلیت مشابهی مجهز است، اما با حذف این اپلیکیشن ها از حافظه و دسته بندی خودکار آنها در فضای ابری یک سر و گردن بالاتر از اپ اچ تی سی قرار می گیرد. +Boost همچنین امکان قفل گذاری اپلیکیشن ها با رمز عبور و اثر انگشت را هم برایتان فراهم کرده، تا بتوانید پروژه های کاری یا تصاویر خصوصی خود را از چشم های کنجکاو و سودجو پنهان نگه دارید.

اپلیکیشن +Boost فعلا در مرحله تست بتاست و به طور عمومی منتشر نشده، اما می توانید آن را همین الان از طریق برنامه HTC Preview دانلود کرده و به امتحان قابلیت هایش بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی
    علی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    من از وقتی e8 رو به مارشمالو آپ کردم یه نرم افزار ورزشی خود اچ تی سی اضافه کرده که خیلی کامل و خوشگله.

  • M_B
    M_B | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    وای هدفون های گوشی هم جدید شدن چقد زیبا هستن واقعا ?
    امتیاز دوری
    بین گوشی هم برابر Galaxy s7 شد 88

    • peyman
      peyman | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

      داداعکس هنذفری کجادیدی تاm9هنذفری های عالیه داشت اینوخیلی دوست دارم ببینم

مطالب پیشنهادی