ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از تایپ کاور لوکس «سیگنِچِر» برای سرفس پرو 4 پرده برداشت

مایکروسافت امروز نسخه جدیدی از تایپ کاور سرفس را با نام «سیگنِچِر» معرفی کرد. این محصول همچون کیبوردهایی که هم اکنون برای سرفس پرو 4 در بازار موجود هستند در برگیرنده یک ترکپد شیشه ای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

مایکروسافت امروز نسخه جدیدی از تایپ کاور سرفس را با نام «سیگنِچِر» معرفی کرد. این محصول همچون کیبوردهایی که هم اکنون برای سرفس پرو 4 در بازار موجود هستند در برگیرنده یک ترکپد شیشه ای بزرگ است و فضای میان دکمه های آن نیز نسبت به گذشته بیشتر شده.

اما شاید اصلی ترین و مهم ترین مشخصه این کیبورد ماده ای به نام آلکانتارا باشد که مایکروسافت در ساخت این اکسسوری از آن بهره گرفته است. این ماده غالبا از سوی تولیدکنندگان هدفون و با هدف ایجاد یک حس نرم تر و راحت تر به کار کرفته می شود اما مایکروسافت از آن برای پوشش جدیدترین نسخه از کیبورد سرفس بهره گرفته است.

این انتخاب نشان می دهد که شرکت ساکن ردموند به خوبی بر اهمیت زیبایی ظاهر تولیداتش واقف است و در توصیف مزایای این ماده اعلام داشته که کیبورد جدید «با هرچیزی که پیشتری استفاده کرده اید فرق دارد» و علاوه بر این «ظاهر بسیار زیبایی هم دارد».

ویدئویی که در مورد معرفی این محصول منتشر شده، به خاطر کاربرد پارچه های ایتالیایی، آن را محصولی «لوکس» خطاب کرده است و خود تیزر هم درست شبیه به همان مواردی است که جانی آیو طراح ارشد اپل در آنها به ایفای نقش می پردازد.

کیبورد جدید دو توناژ مختلف رنگ خاکستری را در خود دارد که انتظار می رود با گذر زمان تیره تر شوند و مایکروسافت در واقع تلاش داشته تا مکمل رنگ سرفس پرو 4 را با این قاب به مشتریان ارائه نماید.

این محصول از همین امروز با قیمت 159.99 دلار قابل خریداری خواهد بود و در مقایسه با کیبورد جانبی ارائه شده برای آیپد پرو نیز 10 دلاری ارزان تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی