ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم اپل واچ تغییرات ظاهری نخواهد داشت؛ منتظر نمونه سال ۲۰۱۷ باشید

امسال اپل در کنار آیفون ۷، از نسل دوم اپل واچ رونمایی خواهد کرد. در این محصول، قرار است اجزای داخلی بهبود یافته ای به کار رود اما نباید انتظار داشت که طراحی آن دگرگون ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

امسال اپل در کنار آیفون ۷، از نسل دوم اپل واچ رونمایی خواهد کرد. در این محصول، قرار است اجزای داخلی بهبود یافته ای به کار رود اما نباید انتظار داشت که طراحی آن دگرگون شود. بر اساس گزارشات جدید، اپل تصمیم دارد اپل واچ ۲ را با ظاهری تقریبا مشابه با نسخه اول این ساعت هوشمند عرضه کند.

تحلیلگر ارشد موسسه تحقیقاتی KGI Securities، آقای Ming-Chi Kuo، با بیان همین مسائل عنوان نموده که نسل دوم اپل واچ همچون بروز رسانی های سری S آیفون خواهد بود و بیشتر اجزای داخلی آن ارتقا خواهند یافت.

پیش از این گفته شده بود که اپل واچ دوم بین ۲۰ الی ۴۰ درصد باریک تر از نسل کنونی خواهد بود اما با توجه به گفته های آقای Kuo، در سال ۲۰۱۷ باید منتظر چنین مواردی بود. وی در واقع اشاره می کند که بروز رسانی ظاهری اپل واچ نیز مانند آیفون، حالتی «تیک-تاک» گونه خواهد داشت.

پیش از این نیز گزارش شده بود که که نسل دوم اپل واچ مشمول باتری بزرگ تر و نمایشگری بهتر خواهد بود که کاربر می تواند در فضاهای بیرونی هم اطلاعات مندرج در آن را به وضوح ببیند. روز گذشته همچنین اشاره کردیم که فروش اپل واچ در سال ۲۰۱۶ با کاهش رو به رو خواهد شد. موسسه KGI گزارش داده بود که اپل در سال ۲۰۱۶ موفق به فروش ۷.۵ میلیون عدد اپل واچ خواهد شد در حالی که در سال ۲۰۱۵، همین شرکت بیش از ۱۰ میلیون ساعت هوشمند به فروش رسانده است.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی