ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون جدید JBL برق مورد نیاز برای حذف نویز را از درگاه USB-C دریافت می کند

شرکت JBL لحظاتی از تازه ترین هدفون های داخلی گوشی خود پرده برداشت که از قابلیت حدف نویز بهره مند است اما برای انجام این عملکرد به پک باتری اضافه احتیاج ندارد. هدفون جدید برای ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۹

شرکت JBL لحظاتی از تازه ترین هدفون های داخلی گوشی خود پرده برداشت که از قابلیت حدف نویز بهره مند است اما برای انجام این عملکرد به پک باتری اضافه احتیاج ندارد. هدفون جدید برای این منظور برق مورد نیاز برای حذف نویز را از درگاه USB Type-C دریافت می کند که تازه ترین استاندارد ارتباطی بین ابزارهای موبایل به حساب می آید و در محصولاتی از جمله HTC 10 که لحظاتی پیش معرفی شد، مورد استفاده قرار می گیرد.

JBL_AwareC_keyFeature1_BLK.0

هدفون تازه که Reflect Aware C نام دارد در مقابل عرق مقاوم است و گوشی های آن به شکل ارگونومیک طراحی شده اند تا هنگام فعالیت های ورزشی به راحتی درون گوش باقی بمانند. علاوه بر این لازم است بدانید که ویژگی حذف نویز در هدفون مورد بحث قابل تنظیم است و از دیگر ویژگی های محصول نیز می توان به درایور 14.8 میلی متری و دکمه های کنترل صدا و میکروفون روی سیم هدفون اشاره کرد.

jbl-reflect-aware-earphones-black-08

JBL ضمناً این هدفون جدید را همزمان با پرچمدار جدید HTC معرفی کرده است، اما در مورد قیمت و زمان آغاز عرضه به بازار هنوز اطلاعی در دست نیست. در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویری از هدفون جدید Reflect Aware C را مشاهده نمایید.

jbl-reflect-aware-earphones-black-03 jbl-reflect-aware-earphones-black-02 htc-high-res-audio-earphones-black-01 jbl-reflect-aware-earphones-black-04 jbl-reflect-aware-earphones-black-07

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پویا
    پویا | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی سالاری.
    فقط همون سکوت باید سکوت کرد

  • LawMen
    LawMen | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    چه خفن

مطالب پیشنهادی