ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احداث مرکز تحقیق و توسعه اپل در ژاپن به تعویق افتاد

در چند سال اخیر، اپل سعی کرده تاسیسات تحقیق و توسعه خود را به فراتر از مرزهای ایالات متحده ببرد و به صورت همزمان، کار ساخت مقر جدید خود در کوپرتینو را به اتمام رساند. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

در چند سال اخیر، اپل سعی کرده تاسیسات تحقیق و توسعه خود را به فراتر از مرزهای ایالات متحده ببرد و به صورت همزمان، کار ساخت مقر جدید خود در کوپرتینو را به اتمام رساند. در همین راستا اپل چندی پیش خبر از تصمیم برای احداث مرکز جدیدی در شهر یوکوهامای ژاپن داده بود که انتظار می رفت تا پایان سال 2016 به اتمام رسد. اما به گزارش بلاگ ژاپنی «MacOtakara» روند ساخت این مرکز تا ماه مارس 2017 ادامه خواهد یافت.

مرکز تحقیق و توسعه جدید اپل، از مجموعه ساختمان هایی بزرگ تشکیل شده که بزرگترین آن ها، چهار طبقه در خود جای داده است. مثل سایر ساختمان های مشابه نیز، اپل در تلاش بوده که مرکز جدید تا حد امکان «سبز» باشد و مصرف انرژی در آن به کمترین حد خود برسد.

مرکز یوکوهامای اپل، از سیستم تصفیه آب بهره می برد و روی سقف آن نیز، درخت هایی کاشته شده که جلوه ای زیبا به آن بخشیده اند. ساکنین کوپرتینو همچنین به دنبال آن هستند تا افراد با استعداد محلی که در علوم مواد، اتومبیل و پرشکی تخصص دارند را در تاسیسات جدید به استخدام خود در بیاورند.

شاید از این موضوع بی خبر باشید اما کمپانی اپل در کنار ساخت مرکز ژاپنی و مقر جدید کوپرتینو که معماری بسیار منحصربه فردی دارد، به دنبال آن است تا وارد خاک دیگر کشورها مانند چین و شهر دانشگاهی کمبریج واقع در انگلستان نیز شود. در هر حال باید منتظر ماند و دید که احداث این مراکز تحقیق و توسعه، چه تاثیری بر آینده محصولات اپل خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی