ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Drone-In-A-Phone آشنا شوید؛ قاب موبایلی که یک مینی پهپاد و دوربینی با سه لنز مختلف در خود دارد

قاب های محافظ موبایل، جزو اکسسوری هایی هستند که تقریبا بیشتر کاربران از آنها استفاده می کنند و به ارزان یا گران قیمت بودن اسمارت فونشان هم بستگی ندارد. به همین دلیل، بسیاری از کمپانی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

قاب های محافظ موبایل، جزو اکسسوری هایی هستند که تقریبا بیشتر کاربران از آنها استفاده می کنند و به ارزان یا گران قیمت بودن اسمارت فونشان هم بستگی ندارد. به همین دلیل، بسیاری از کمپانی های تولید کننده این محصولا برای ایجاد تنوع و فروش بیشتر، سعی داشته اند خلاقیت به خرج داده و امکانات جالب و بعضا عجیبی را به این وسیله جانبی اضافه نمایند. نتیجه هم شده تولید انواع و اقسام قاب های چند منظوره که علاوه بر محافظت از دستگاه، کارائی های دیگری نیز دارند. به طور مثال می توان به قاب هایی که نقش باتری یا شارژر بی سیم را بازی می کنند، اشاره کرد.

پیرو همین گرایش، استارتاپی به نام Buzz Technology ایده ای کاملا متفاوت و مبتکرانه مطرح و نمونه اولیه و آزمایشی آن را ساخته است.

قاب تولیدی شرکت مذکور بسیار جالب بوده و یک طراحی ماژولار دارد؛ به این صورت که یک دوربین قابل تفکیک به همراه سه عدد لنز متفاوت، گیره آهنربائی برای نصب و تثبیت آن در سطوح مختلف، بازوی قابل توسعه که همانند یک مونوپاد برای گرفتن عکس سلفی کاربرد دارد و یک عدد مینی پهپاد کوچک در این گجت جای داده شده که هر وقت اراده کنید، به پرواز در می آید.

قاب مذکور Drone-In-A-Phone نام دارد و به واسطه حضور دوربین و لنزهای مختلف آن، کاربر قادر خواهد بود بدون به خطر انداختن موبایل از مناظر و موقعیت های مورد علاقه اش عکاسی نماید. خوب است بدانید که پهپاد یاد شده انرژی خود را از باتری موبایل (وقتی که درون قاب قرار دارد)، دریافت می کند.

همچنین به ادعای تیم طراحی، این پهپاد قادر است تا 25 دقیقه پرواز نماید اما انتظار نداشته باشید که به مسیرها دور برود زیرا به قدری کوچک است که باد به راحتی آن را می برد. توسعه دهنده های این گجت همچنین بیان داشته اند که کیفیت دوربین این قاب را به 8 یا 12 مگاپیکسل ارتقاء خواهند داد.

در آخر هم یادآوری کنیم که این گجتِ دوست داشتنی در حال حاضر فقط یک ایده ی اولیه محسوب می گردد و برای توسعه آن به سرمایه مالی نیاز است. از این رو تا آخر سال 2016، در وب سایت جمع سپاری کیک استارتر کمپینی برای آن راه اندازی خواهد شد تا پول مورد نیاز برای تولیدش جمع شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی