ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ تبلت های 8 و 9.7 اینچی گلکسی Tab S2 را به روز رسانی کرد

گلکسی Tab S2 سامسونگ که جزو بهترین تبلت های این کمپانی به شمار می رود در نیمه تابستان سال گذشته معرفی گشت و با احتساب اینکه اگر غول تکنولوژی کره ای بخواهد طبق روال همیشگی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

گلکسی Tab S2 سامسونگ که جزو بهترین تبلت های این کمپانی به شمار می رود در نیمه تابستان سال گذشته معرفی گشت و با احتساب اینکه اگر غول تکنولوژی کره ای بخواهد طبق روال همیشگی خود، نمونه به روز رسانی شده با امکانات بیشتری از این تبلت را یک سال پس از ارائه نسخه اصلی ساخته و معرفی نماید، در همان محدوده زمانی یعنی ماه های تیر یا مرداد باید منتظر آن می بودیم.

اما امروز اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نموده که از آپدیت مخفیانه و بی سر و صدای Tab S2 توسط شرکت کره ای خبر می دهند. بر اساس این خبر، دستگاه مورد بحث از نظر نرم افزاری و سخت افزاری بهبود یافته.

نمونه های به روز شده ی تبلت های گلکسی Tab S2 8.0 و Tab S2 9.7 در حال حاضر در آلمان با قیمت پایه ی 512 دلار در Cyberport.de به فروش می رسند و ویژگی جدید آن شامل چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 652 است که در مقایسه با تراشه اگزینوس 5433 قبلی عملکرد بسیار بهتری دارد. البته جا دارد اشاره کنیم که عملکرد پردازنده گرافیکی آن تا اندازه ای ضعیف تر شده است.

هچنین باید بگوئیم که سیستم عامل آن نیز به روز رسانی شده و در حال حاضر نسخه 6.0.1 روی دستگاه نصب است. اما طراحی ظاهری و دیگر مشخصات آن بدون تغییر باقی مانده و از جمله می توان به صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن 2048×1536 پیکسل، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت QHD، دوربین دوم 2.1 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، وای فای دو بانده، بلوتوث v4.1 و حسگر تشخیص اثر انگشت اشاره نمود.

در حال حاضر، نسخه وای فای Tab S2 9.7 با شماره مدل SM-T813N با قیمت 512 دلار و مدل LTE با شماره مدل SM-T819N نیز با قیمت 627 دلار در دسترس کاربران قرار دارند. تبلت Galaxy Tab S2 8.0  جدید فقط در نسخه LTE موجود است و با قیمت 547 دلار فروخته می شود.

انتظار می رود که سامسونگ به زودی نسخه های به روز رسانی شده تبلت Galaxy Tab S2 را به دیگر بازارهای جهانی نیز عرضه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی