ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل Remix اکنون برای تبلت های نکسوس ۹ و ۱۰ در دسترس است

توسعه دهندگان سیستم عامل Remix خبر می دهند که اکنون کاربران تبلت های نکسوس ۹ و ۱۰ می توانند نسخه دوم از این پلتفرم را دریافت کرده و به قابلیت های تازه ای دسترسی داشته باشند؛ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

توسعه دهندگان سیستم عامل Remix خبر می دهند که اکنون کاربران تبلت های نکسوس ۹ و ۱۰ می توانند نسخه دوم از این پلتفرم را دریافت کرده و به قابلیت های تازه ای دسترسی داشته باشند؛ ویژگی هایی که بیشتر در حد کلاس کامپیوترهای دسکتاپ است.

سیستم عامل Remix در اصل برای کامپیوترهای شخصی توسعه یافته و به شکلی هوشمندانه اندروید را در آنها اجرا می کند. Remix OS باعث می شود تا کاربر بتواند اندروید را در کامپیوترهای شخصی و همانند یک سیستم عامل دسکتاپ اجرا کرده و توسط ماوس و کیبورد، به شکلی کاملا ویندوز-گونه با آن کار کند.

در این میان سازندگان ریمیکس، عناصر ساختاری تعدادی از اپلیکیشن های بومی اندروید را نیز برای پلتفرم خود تغییر داده و آنها را شبیه به نسخه های دسکتاپ کرده اند. اپ هایی نظیر اینستاگرام، یوتوب و... ظاهری کاملا مربع گونه یافته و گویی یک اپلیکیشن ویندوز را اجرا کرده اید.

با توجه به تفاسیر فوق، می دانیم که Remix OS یک پلتفرم دسکتاپ و مبتنی بر اندروید است که سازندگانش، اکنون تصمیم گرفته اند آن را برای تبلت های اندرویدی عرضه کنند. در این نسخه، ویژگی هایی نظیر تقسیم نمایشگر و کارکرد همزمان دو اپلیکیشن به تبلت های سری نکسوس آمده اند.

سازندگان Remix OS اکنون نسخه بهینه شده برای تبلت های نکسوس ۹ و نکسوس ۱۰ را در وب سایت خود برای دانلود قرار داده اند و اگر کاربر این دو تبلت هستید، می توانید توسط تغییر ROM، قابلیت های تازه ای به تبلت اندرویدی خود ببخشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Beautiful Mind
    Beautiful Mind | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    آقای مستکین این سیستم عامل رو هارد کامپیوتر نصب میشه یا فقط میشه از روی فلش بوتش کرد؟

  • reza
    reza | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    باید برای نبلت جدید پیکسل سی هم توسعه بدن. این تبلت بیشتر از هر چیز احتیاج به چنین چیزی داره. حتی میتونن در قالب لانچر برای همه تبلت های اندرویدی ارائه بدن...

مطالب پیشنهادی