ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به کیس محافظ جدید آیس ویو برای موبایل HTC10

با معرفی موبایل جدید شرکت HTC یعنی HTC10 کیس تازه ای نیز برای محافظت از آن معرفی شده است. کیس های قدیمی نقطه دار اچ تی سی کیس های جالبی بودند، اما استفاده از آنها ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۱

با معرفی موبایل جدید شرکت HTC یعنی HTC10 کیس تازه ای نیز برای محافظت از آن معرفی شده است. کیس های قدیمی نقطه دار اچ تی سی کیس های جالبی بودند، اما استفاده از آنها محدودیت های زیادی داشت و آنچه که از این سوی صفحه ی نقطه نقطه ی آن می شد دید محدود بود. اما حالا با معرفی موبایل HTC10، کیس Ice View یا دید شفاف نیز جایگزین کیس قدیمی شده است.

کیس محافظ آیس ویو به جای استفاده از نوشته ها و تصاویر با رزلوشن پایین برای نمایش از پشت صفحه ی شطرنجی محافظ، از صفحه ای تقریباً کدر کمک می گیرد. دو بار لمس پشت سر هم صفحه، ساعت، تاریخ و نوتیفیکیشن ها را با رنگ های متمایز و شفاف روی نمایشگر نمایان می کند. کشیدن انگشت به سمت بالا به شما اجازه خواهد داد بدون باز کردن درب کیس، با آخرین تماس گیرنده تماس بگیرید.

htc-10-ice-view

htc-10-ice-view-3

htc-10-ice-view-4

htc-10-ice-view-5

htc-10-ice-view-6

htc-10-ice-view-7

اما جالب ترین نکته ی آن این است که این محافظ نیمه شفاف به شما اجازه می دهد بدون باز کردن کیس و آویزان ماندن درب آن، از دوربین موبایل خود استفاده کنید. البته این معمولاً گزینه ی خوبی نبوده است چون صفحه ی نمایشگر آنقدر به کیف محافظ نزدیک است که تصویری که می بینید و همینطور تنظیمات دوربین چندان واضح نخواهند بود. به این ترتیب تصویر نمایشگر از پشت قاب محافظ کمی مات خواهد بود اما در مواقع ضروری کار را راه می اندازد. به بیان دیگر با این شیوه زیاد قادر نخواهید بود از تنظیمات دوربین استفاده کنید اما برای یک عکس سریع گزینه ی خوبی به شمار می رود.

ژست تازه ای نیز برای باز کردن دوربین در اختیارتان قرار گرفته است؛ چه با وجود کیس آیس ویو و چه بدون آن. برای به کار انداختن سریع دوربین موبایل HTC10 کافی است یک انگشت خود را دو بار از بالا به پایین نمایشگر بکشید.

htc-10-ice-view-13

خود قاب آیس ویو از جنس ترموپلاستیک پلی اورتان یا TPU است که قبلاً نیز شاهد آن بوده اید. تنها چند ثانیه پس از استفاده خواهید دید که قاب موبایلتان پر از اثر انگشت خواهد شد، اما به هر حال از موبایل شما محافظت خواهد کرد. جای دوربین پشت و میکروفون نیز در آن تعبیه شده، و به راحتی می توانید به جک سه و نیم میلیمتری هدفون در بالای آن دسترسی داشته باشید. به نظر می رسد محل تعبیه شده برای بلندگوی جلویی گوشی درست با خود اسپیکر هماهنگ نمی شود و روی هم نمی افتد، اما علت آن این است که بالای اسپیکر حسگرهایی وجود دارند که قاب مورد اشاره باید حساب آنها را نیز می کرده است (این حسگر ها را می توان در مدل های سفید HTC10 دید).

در سمت چپ قسمت پایینی درب این کیس محافظ نیز لوگوی HTC به چشم می خورد که به عنوان یک ضامن مغناطیسی نیز عمل می کند، تا موبایل هوشمند متوجه شود درب کیس محافظ کِی بسته و کِی باز است.

به عنوان جمع بندی می توان آیس ویو را یک راه حل جدید برای یک مشکل قدیمی دانست؛ اینکه چطور می توان از موبایل هوشمند خود محافظت کرد، بدون آنکه در این فرایند کارایی اش را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

    دات ویو خیلی بهتر بود. حتی یادمه که روی نسخه ویندوز فون هم کار می‌کرد.

  • علی
    علی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    خوب بید اما دات ویو خیلی با نمک و خلاقانه تره!

  • حامد
    حامد | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    با همه ایرادایی که اینجا برای dot view گفتید، اما dot view واقعا" از این کیس جذاب تره. عملکرد رو هم واقعا" چندان محدود نمی کرد و نمایش بزرگ تر نوشته ها خیلی جذاب تره. مشکلاتش هم زاویه دید محدود و ضعف در نور خورشید بود. این کیس اون خلاقیت جذاب رو نداره که هر کی ببینه بگه wow!

    • Pouryapm
      Pouryapm | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

      کاملا موافقم باهات. الان دات ویو خودمو به هر کی نشون میدم میگه واااااای چه خفنههههه. ولی فکرنکنم این مـل دات ویو باشه. دات ویو واقعا نوآوری بود.

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    معرکه ی ، واقعا کولاک کرد دیگه

مطالب پیشنهادی