ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Miitomo نینتندو حالا 4 میلیون کاربر فعال دارد

اولین اپلیکیشن کمپانی نینتندو چندی پیش تحت عنوان Miitomo عرضه شد و برخلاف انتظارات، عملکردی عالی از خود به جای گذاشت. بنابر آخرین آمار به دست آمده از پایگاه SurveyMonkey، اپلیکیشن نینتندو حالا حدود 4 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

اولین اپلیکیشن کمپانی نینتندو چندی پیش تحت عنوان Miitomo عرضه شد و برخلاف انتظارات، عملکردی عالی از خود به جای گذاشت. بنابر آخرین آمار به دست آمده از پایگاه SurveyMonkey، اپلیکیشن نینتندو حالا حدود 4 میلیون کاربر دارد که حداقل ماهی یک بار به آن سر می زنند و 1 میلیون نفر از همین کاربران، به صورت روزانه Miitomo را تجربه می کنند.

با توجه به این آمار، گفته می شود که نینتندو به صورت هفتگی، درآمدی معادل 280 هزار دلار از طریق خریدهای درون برنامه ای Miitomo کسب می کند. این درآمد شاید در قیاس با حوزه کنسول های بازی، آنقدرها چشمگیر نباشد اما نشان می دهد که کمپانی ساکن کیوتو بالاخره توانسته جای پای خود را در بازار پر ازدحام اپلیکیشن های موبایل ثابت کند.

باید توجه داشت که هنوز هیچ آماری به صورت رسمی منتشر نشده و نینتندو هم بعد از اعلام گذر تعداد کاربران از مرز یک میلیون نفر، دیگر خبر جدیدی درباره Miitomo به اشتراک نگذاشت.

اما اگر این آمار تخمینی حقیقت داشته باشد، می توان انتظار فعالیت گسترده تر نینتندو در بازار اپلیکیشن های موبایل بود. این کمپانی ژاپنی در چند وقت اخیر شرایط نه چندان مساعدی را پشت سر گذاشته، اما قصد دارد با عرضه سه اپلیکیشن دیگر تا پایان سال جاری میلادی و نیز عرضه کنسول مورد انتظار NX یکبار دیگر ورق را به سود خود بازگرداند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی