ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه گشایی از HTC 10 در ارتفاع ۳ کیلومتری از سطح زمین

اپراتور T-Mobile در اقدام تازه خود و برای جلب توجه مخاطبین بیشتر به HTC 10، این تلفن هوشمند را در ارتفاع ۳ کیلومتری از سطح زمین و در یک هلیکوپتر جعبه گشایی کرد. همین اپراتور ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

اپراتور T-Mobile در اقدام تازه خود و برای جلب توجه مخاطبین بیشتر به HTC 10، این تلفن هوشمند را در ارتفاع ۳ کیلومتری از سطح زمین و در یک هلیکوپتر جعبه گشایی کرد. همین اپراتور مدتی پیش گلکسی S7 سامسونگ را در استخری و در زیر آب آنباکس نمود که همان ویدیو، توجه زیادی را به خود معطوف کرد.

ویدیوی آنباکس HTC 10، هیچ اطلاعات اضافه ای به ما نمی دهد و حقیقت این است که همه پیش از معرفی رسمی تلفن هوشمند مورد بحث، از تمام جزییات ظاهری و سخت افزاری آن آگاه بودیم. در این میان T-Mobile بر برخی قابلیت های دستگاه تمرکز کرده و سعی می کند از نمایشگر عالی، دوربین بی نظیر و مجهز بودن آن به ویژگی شارژ سریع کوالکام بگوید.

HTC 10 روی کاغذ محصولی کاملا قابل قبول به نظر می رسد که به خوبی می تواند شانه به شانه ی پرچمداران شرکت های معتبری همچون سامسونگ و ال جی جلو آید. حتی می توان گفت که در کشور ما، همواره چیپست های اسنپدراگون از سری اگزینوس (چیپست های خانگی سامسونگ) محبوب تر بوده اند و حالا، گلکسی S7 در ایران با اگزینوس ۸۸۹۰ به دست کاربران می رسد در حالی که HTC 10، با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ ارائه می شود و نمونه دیگری ندارد.

در کنار چیپست مذکور، HTC 10 به ۴ گیگابایت رم، دوربین نسل دوم UltraPixel که البته حسگری ۱۲ مگاپیکسلی دارد، و نمایشگر ۵.۲ اینچ 2K مجهز شده است. این تلفن هوشمند در ماه آتی عرضه خواهد شد اما هم اکنون اپراتورهای ورایزن، T-Mobile و AT&T سفارش اولیه کاربران را برای آن دریافت می کنند.


>
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • lord
    lord | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    ویدیو رو وللش ... لامصب خیلی خوشکله ! فک میکردم دکمه هوم خیلی ضایه ش کرده ، ولی انگار اینقدراهم بد نیست .!

  • Erfan
    Erfan | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    اس7 زیر اب باز کرد برا قابلیت ضد ابش بود
    این قابلیت پرواز داره که تو ارتفاع بازش کردن؟
    چه کاریه خب یه تبلیغی بکنین بگنچه الان طرف میره فروشگاه میگه من اونی که بالا هلیکوپتر میچرخید ر میخوام؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی