ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ذخیره مطالب سراسر وب در حساب کاربری فیسبوک ممکن می شود

فیسبوک امروز در کنفرانس F8 خود خبر داد که اکنون بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر به شکل ماهانه از قابلیت «ذخیره برای بعداً» (Save for Later) استفاده می کنند. این ویژگی قریب به چهار سال ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

فیسبوک امروز در کنفرانس F8 خود خبر داد که اکنون بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر به شکل ماهانه از قابلیت «ذخیره برای بعداً» (Save for Later) استفاده می کنند. این ویژگی قریب به چهار سال پیش رونمایی شد و راهی بود برای اینکه کاربر بتواند در زمانی دیگر بتواند به موارد مورد علاقه اش که در خود فیسبوک دیده، بپردازد.

نکته اینجاست که در اپلیکیشن فیسبوک، دسترسی به مواردی که آنها را پیشتر ذخیره کرده اید، اندکی دشوار است. حال اما فیسبوک خبر می دهد که راهکار جدیدی را در پیش خواهد گرفت تا رقم یاد شده را افزایش دهد و استفاده از این ویژگی را نیز تسهیل بخشد.

فیسبوک اکنون کلید «Save to Facebook» را معرفی کرده که می توانید مقالات و مطالبی که به آنها علاقه دارید را ذخیره کرده و بعدا مطالعه کنید. همانگونه که احتمالا حدس زده اید، ویژگی مورد بحث به شدت یادآور «Pocket» و «Instapaper» است.

Screen Shot 1395-01-25 at 12.15.37-w700

لازم به توضیح است که ویژگی مورد بحث، مختص فیسبوک نیست و کاربر این شبکه اجتماعی می تواند در سراسر فضای مجازی از آن استفاده کرده و وب پیچ های مورد نظر خود را در اکانت فیسبوک اش ذخیره کرده و در فرصت مناسب، به سراغ آن ها رود.

رواج یافتن استفاده از این ویژگی، مستلزم همکاری وب سایت های اینترنتی است. وب سایت ها می توانند با فیسبوک همکاری کرده و این کلید دیجیتالی را در به شکل پیش فرض برای همه مقاله های خود فعال کنند تا کاربر بتواند آنها را در حساب کاربری شخصی اش ذخیره کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی