ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک با پرداخت ۵۰ میلیون دلار شرکت تولید لوازم صوتی Jaybird را خریداری کرد

لاجیتک که در زمینه تولید ابزار جانبی کامپیوتر همانند ماوس و کیبورد و همچنین اسپیکرهای بلوتوث فعال است، امروز کمپانی Jaybird را با قیمت 50 میلیون دلار به صورت نقدی و 45 میلیون دلار به ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

لاجیتک که در زمینه تولید ابزار جانبی کامپیوتر همانند ماوس و کیبورد و همچنین اسپیکرهای بلوتوث فعال است، امروز کمپانی Jaybird را با قیمت 50 میلیون دلار به صورت نقدی و 45 میلیون دلار به صورت بالقوه در صورتی که شرکت به هدف رشد خود برسد، خریداری نمود.

بر اساس بیانیه ای که لاجیتک در این باب منتشر کرده، هدف از این خرید به طور ویژه توسعه و ارتقاء تولید محصولات صوتی و موزیک محور اعلام گشته.

در همین راستا بد نیست بدانید که شرکت Jaybird ده سال پیش تاسیس شده و تاکنون هدفون های زیادی از انواع میان رده ی وایرلس، بلوتوثی کارآمد و متفاوت گرفته تا سری محبوب BlueBuds X را طراحی، تولید و روانه بازار نموده.

این شرکت همچنین نوعی دستبند سلامتی به نام Reign نیز در کارنامه ی تولیدات خود دارد.

مدیر عامل Jaybird، «جاد آرمسترانگ» نیز در مورد همکاری شرکتش با لاجیتک بیان داشته: «این مشارکت این شانس را به ما می دهد تا از شبکه توزیع بین المللی لاجیتک و مهندسان خبره ی آن بهره مند شویم.»

در آخر هم یادآوری کنیم که با اینکه لاجیتک بیشتر برای اکسسوری های کامپیوتری شهرت دارد اما در سال های اخیر عمده ی تمرکز خود را روی تولید گجت های صوتی گذاشته و در راستای همین هدف، در سال 2008 نیز کمپانی Ultimate Ears را خریداری نموده و پس از آن تولید هدفون ها و اسپیکرهای پرتابل تحت اتیکت UE را آغاز کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی