ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت نسخه پیش نمایش پروژه Madeira را در پلی استور منتشر کرد

مایکروسافت دوباره با اپلیکیشنی جدید به پلی استور گوگل بازگشته است. Project Madeira اپلیکیشن جدیدی است که برای اهداف تجاری و مخصوص شرکت های کوچک تا متوسط طراحی شده. اپ مورد بحث در واقع چیزی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

مایکروسافت دوباره با اپلیکیشنی جدید به پلی استور گوگل بازگشته است. Project Madeira اپلیکیشن جدیدی است که برای اهداف تجاری و مخصوص شرکت های کوچک تا متوسط طراحی شده.

اپ مورد بحث در واقع چیزی مشابه سرویس آفیس 365 برای مدیران تجارت های نوپاست تا بتوانند از طریق آن به مدیریت انبار، مدیریت خرید و فروش در ارتباط با مشتریان و فروشندگان مختلف، ساخت و اشتراک گذاری قبوض و چک کردن عملکرد و سود حاصله از معاملات تجاری بپردازند.

Madeira Project

اپلیکیشن مورد بحث فعلا در مرحله پیش نمایش است تا کاربران بتوانند پیش از دسترسی به نسخه کامل و استفاده از حداکثر قابلیت ها، امکاناتش را آزمایش نمایند.

Project Madeira رایگان است و تاکنون سخنی در مورد پولی بودن آن از سوی مایکروسافت مطرح نشده. این اپلیکیشن علاوه بر موبایل،‌ برای تبلت نیز بهینه سازی شده و به نظر می رسد که نسخه هایی از آن برای iOS و PC نیز در راه باشند.

در ادامه می توانید اسکرین شات هایی از محیط اپلیکیشن را تماشا کنید. Madeira امروز به طور رسمی در گوگل پلی منتشر شده، اما در صورتی که موفق به دانلودش نشدید می توانید برای دریافت فایل نصب به وبسایت APK Mirror مراجعه نمایید.

ap_resize (3)

ap_resize (2)

ap_resize (1)

ap_resize

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی