ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کورتانا به قابلیت ترجمه فوری زبان های فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی در ویندوز 10 مجهز شد

دیروز تیم ترجمه مایکروسافت اعلام نمود که آنها قابلیت پشتیبانی از ترجمه فوری از زبان های فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی را در کورتانا و بر روی ویندوز 10 مهیا نموده نموده اند. به واسطه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

دیروز تیم ترجمه مایکروسافت اعلام نمود که آنها قابلیت پشتیبانی از ترجمه فوری از زبان های فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی را در کورتانا و بر روی ویندوز 10 مهیا نموده نموده اند.

به واسطه این ویژگی جدید، می توانید مثلا به زبان انگلیسی از کورتانا بخواهید که عبارت: «نزدیک ترین ایستگاه تاکسی به اینجا کجاست؟» را به زبان  فرانسوی برایتان ترجمه نماید تا این دستیار صوتی-دیجیتالی در لحظه خواسته شما را اجابت نموده و نیازتان را برطرف کند.

در همین راستا خود شرکت ساکن ردموند در مورد این ویژگی بیان داشته که:

«وقتی از ویندوز 10 در یکی از زبان های فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی استفاده می کنید و به ترجمه سریع یک عبارت نیاز دارید، می توانید خیلی ساده آن را از کورتانا بپرسید و در لحظه ترجمه ی آن را دریافت نمائید. حتی می توانید در مکان هایی که امکان صحبت با صدای بلند را ندارید، عبارت مورد نظرتان را در نوار ابزار این دستیار صوتی تایپ نموده و پاسخ آن را دریافت کنید.»

بد نیست یادآوری نمائیم که دو هفته پیش نیز اهالی ردموند، توانایی های تازه ای به کورتانا در ویندوز اضافه کرده اند که به آن اجازه می دهد روی چند دیوایس به شکل همزمان حاضر بوده و آنها را با یکدیگر سینک نموده و میان شان ارتباطی بهینه تر را پدید آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی