ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Google Photos حالا به طور دستی نیز از عکس ها نسخه پشتیبان می گیرد

با دریافت نسخه جدید اپلیکیشن Google Photos که امروز در پلی استور منتشر شده، حالا می توانید از تصاویر منتخب خود به طور دستی نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای فعالسازی این قابلیت، کافیست عکس های مد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

با دریافت نسخه جدید اپلیکیشن Google Photos که امروز در پلی استور منتشر شده، حالا می توانید از تصاویر منتخب خود به طور دستی نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای فعالسازی این قابلیت، کافیست عکس های مد نظرتان را انتخاب و سپس روی دکمه سه نقطه در بالای تصویر اشاره نمایید. حالا باید گزینه Back up now را بزنید.

یکی از قابلیت های جدید گوگل فوتوز که متأسفانه به دلیل انتشار در روز اول آوریل، مردم آن را به عنوان جوک و شوخی تلقی کردند، قابلیت جستجوی تصاویر از طریق اموجی هاست. اگر تا کنون به وجود این قابلیت باور نداشتید، باید بگوییم که صد در صد واقعیست و اتفاقا در جستجوی تصاویر بسیار مفید و موثر ظاهر می شود.

برای امتحان آن می توانید از طریق نوار جستجو، به جای تایپ حروف اموجی بگذارید و از دیدن نتایجی که برایتان به نمایش در می آید شگفت زده شوید. با توجه به این امکانات، در صورتی که هنوز برای استفاده از گوگل فوتوز قانع نشده اید باید عقلتان را از دست داده باشید!

اپلیکیشن مورد بحث با نگهداری از تصاویر شما در فضای ابری ایمن گوگل، نه تنها نگرانی بابت از دست رفتن آنها را از بین می برد، بلکه شرایطی فراهم می کند تا بتوانید فضای حافظه داخلی موبایلتان را برای اپلیکیشن ها و محتوای مهم تر آزاد کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی