ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساختمان جدید اپل
تکنولوژی

اپل ساختمان هایی را برای پروژه تایتان خریداری و یا اجاره کرده است [شایعه]

برخی می گویند که اپل پروژه تایتان که هدفش تولید خودروی الکتریکی است را به طور موقت به حالت تعلیق درآورده. تیم کوک اخیراً گفته بود که حتی برای تایید چنین محصولی نیز باید بسیار منتظر ماند. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

برخی می گویند که اپل پروژه تایتان که هدفش تولید خودروی الکتریکی است را به طور موقت به حالت تعلیق درآورده. تیم کوک اخیراً گفته بود که حتی برای تایید چنین محصولی نیز باید بسیار منتظر ماند.

حال Silicon Valley Business Journal در گزارشی مدعی شده که این پروژه چندان هم معلق نیست و قرار است به زودی کار خود را از سر بگیرد. در این گزارش آمده که مدیران این کمپانی مدتی است سرگرم خریداری و یا اجاره ساختمان هایی برای استقرار تیم اصلی پروژه تایتان هستند. هنوز مشخص نیست که از این ساختمان ها به چه منظوری استفاده خواهد شد، اما ظاهراً قرار است مراحل طراحی، توسعه و آزمایش خودروی الکتریکی اپل در این مکان ها انجام بگیرد.

این گزارش می افزاید که اهالی کوپرتینو نام خدایان افسانه ای یونان را روی هر کدام از این بناها گذاشته اند. به عنوان مثال نام بزرگترین ساختمان Rhea خواهد بود. دیگر ساختمان ها نیز نام هایی چون Medusa ،Zeus و Athena خواهند داشت.

از شواهد امر این طور برمی آید که می بایست زمان زیادی را برای رونمایی چنین محصولی به انتظار نشست. مدیران این کمپانی بزرگ نشان داده اند که برای توسعه و معرفی محصولی ایده آل هیچ عجله ای ندارند. پس فعلاً می توانیم تنها شایعات را دنبال کرده و منتظر درز اخبار بیشتر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی