ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دوباره در اوج؛ معرفی بازی Real Boxing 2 ROCKY

در مورد راکی بالبوئا چه بگوییم که پرده نقره ای سینما به تصویرش نکشیده باشد، و چگونه مشت های کوبنده اش را توصیف کنیم که بازی های رایانه ای نتوانسته اند؟ راکی ستاره است، ستاره همیشه فروزان رینگ مشت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

در مورد راکی بالبوئا چه بگوییم که پرده نقره ای سینما به تصویرش نکشیده باشد، و چگونه مشت های کوبنده اش را توصیف کنیم که بازی های رایانه ای نتوانسته اند؟ راکی ستاره است، ستاره همیشه فروزان رینگ مشت زنی که واژه باخت هیچگاه در فرهنگ لغات زندگی اش جایی نداشته؛ قهرمانی که همیشه در اوج بوده، هست و خواهد بود.

اگر به ورزش مهیج بوکس علاقه مندید، قطعا نام سری بازی Real Boxing به گوشتان خورده؛ عنوان تحسین شده استودیوی Vivid Games که نسخه CREED آن (برگرفته از فیلمی با همین عنوان) حسابی در پلتفرم موبایل سر و صدا کرد و با بازخوردهای بسیار خوبی از سوی گیمرها و منتقدین روبرو شد.

بعد از موفقیت CREED، سازندگان بازی این بار دست روی سوژه ای گذاشته اند که بی برو و برگرد ضامن موفقیت آنهاست: راکی بالبوئای جوان. در Real Boxing 2 ROCKY می توانید با وقایع سری فیلم های هالیوودی این قهرمان دوست داشتنی تجدید خاطرات کنید و کنترل راکی را در راه رسیدن به مقام قهرمانی جهان در دست بگیرید.

screen640x640 (1)
جزئیات گرافیکی بازی به لطف موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ دیوانه کننده است و متفاوت از هر چیزی است که تاکنون در بازی های موبایل دیده اید.

حریفان سرسخت راکی همچون آپولو کرید معروف، Clubber Lang و Ivan Drago در قسمت داستانی بازی حضور دارند و منتظر شمایند که با مشت های راکی از آنها پذیرایی کنید.

هر چند که بازی فقط شامل مد داستانی نیست و در حالت آنلاین هم می توانید به مصاف رقیبان خود از سراسر دنیا بروید. در بخش آنلاین می توانید کاراکتر مخصوص خودتان را با نهایت جزئیات خلق کنید، برای تقویت مهارت ها به او تمرین بدهید و با شرکت در مسابقات از او یک مشت زن حرفه ای بسازید.

screen640x640 (2)
مدها و مینی گیم های مختلفی در بازی وجود دارند که علاوه بر جنبه سرگرمی، نقش مهمی در جمع آوری پول و جایزه برای خرید آیتم و تقویت مهارت های مبارز شما ایفا می کنند.

نسبت به نسخه CREED، مکانیزم گیم پلی بازی تغییر چندانی به خود ندیده و حقیقتا نیازی به این کار هم نبوده است، چرا که چینش دکمه ها برای ضربه زنی و گارد گرفتن، در استانداردترین حالت ممکنش طراحی شده و به قدری ساده است که در کمتر از پنج دقیقه به آن عادت می کنید.

نکته جالب دیگر اینکه با توجه به این سطح از جزئیات گرافیکی، ROCKY حجم نسبتا کمی از حافظه موبایل شما را به خود اختصاص می دهد که واقعا تحسین برانگیز است. حجیم ترین نسخه بازی مربوط به پلتفرم iOS است که نهایتا 300 مگابایت از فضا را به اشغال خودش در می آورد و این در حالیست که عناوین هم سطح با آن از منظر گرافیکی، شاید بیشتر از یک و نیم گیگابایت حجم داشته باشند.

به خاطر تمام دلایلی که گفتیم،‌ ROCKY از آن دست تجربیاتی است که به هیچ وجه نباید از دست بدهید. این بازی را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

Real Boxing 2 ROCKY

Real Boxing 2 ROCKY

سازنده: .Vivid Games S.A قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 310 / 227 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • matin danger
    matin danger | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی خوبه
    فیلمش هم هست توی عکس دوم با اون یارو مبارزه میکرد

  • ایمان
    ایمان | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    بازیش فوق العاده است...
    الان نزدیکه 2 هفته است دارمش...
    اعتیاد داره

مطالب پیشنهادی