ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قفل گشایی بوت لودر HTC 10 تحت گارانتی شرکت سازنده آن امکان پذیر است

تلفن هوشمند اچ تی سی 10 بر حسب اینکه اپراتور ارائه دهنده آن یا بازار عرضه اش کدام کشور باشد در قالب دو مدل مختلف ارائه می گردد. برای مثال در روسیه و هند این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

تلفن هوشمند اچ تی سی 10 بر حسب اینکه اپراتور ارائه دهنده آن یا بازار عرضه اش کدام کشور باشد در قالب دو مدل مختلف ارائه می گردد. برای مثال در روسیه و هند این پرچمدار با نام HTC 10 Lifestyle عرضه خواهد شد که به اسنپدراگون 652 و سه گیگابایت رم به جای چهار گیگابایت استاندارد مجهز شده است.

در ایالات متحده آمریکا اما، این موبایل اسنپدراگون 820 را در دل خود جای داده که البته یک نسخه بدون قرارداد هم دارد و بعد از پیش سفارش آن که از همین امروز هم امکان پذیر است می توانید دو هفته دیگر موبایل خود را تحویل بگیرید.

اما مدلی که در وبسایت خود اچ تی سی قرار دارد ظاهرا یک بوت لودر قابل قفل گشایی دارد که قطعا مورد توجه هکرها قرار خواهد گرفت. در این بخش می توانید خلاصه ای از بیانیه اچ تی سی در این باره را مشاهده نمایید.

اچ تی سی مصمم است که قفل گشایی بوت لودر دستگاه های تولیدی اش را برای مشتریانش امکان پذیر نماید. با این همه، این کار احتمالا به خاطر مقاومت اپراتورها روی برخی مدل های خاص امکان پذیر نخواهد بود. ما همچنان با شرکای اقتصادی مان روی این موضوع همکاری خواهیم کرد و شما را در جریان جدیدترین به روزرسانی ها در این باره قرار می دهیم.

بنابراین، در مورد مدلی از پرچمدار اچ تی سی که هم اکنون امکان سفارشش هم از طریق وبسایت رسمی آن امکان پذیر است می توانیم بگوییم که این موبایل در برابر هرگونه تغییری که از سوی کاربر اعمال شود سر تعظیم فرود می آورد.

شرکت سازنده حتی اعلام کرده که برخی حوادث نیز تحت پوشش گارانتی این موبایل قرار می گیرند با این همه در سایت خود آورده است: «تمامی ادعاهای مطروحه که ناشی از قفل گشایی بوت لودر باشند تحت پوشش گارانتی نخواهند بود.»

در انتها لازم است که اشاره نماییم که با قفل گشایی بوت لودر دستگاه های اندرویدی امکان نصب فریمورهای سفارشی روی آنها فراهم می گردد. اما باید در نظر داشته باشید که در این صورت معمولا دستگاه شما از گارانتی خارج خواهد شد.

علاوه بر این، با قفل گشایی بوت لودر، کل حافظه داخلی موبایل اندرویدی شما شامل اپلیکیشن ها، شماره های تماس، اس ام اس، MMS و موارد دیگر پاک می شوند و به عبارتی تلفن هوشمند شما فرمت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    دوست عزیز اینجا باز کردن بوت لودر تحت گارانتی مطرح است. چون در گوشه های فعلی با باز کزدن بوت لودر گارانتی از بین میرود.

  • امیرخان
    امیرخان | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    بوت لودر قابل قفل گشایی؟ مگه بوت لودر غیر قابل قفل گشایی هم داریم؟ منکه ندیدم.
    هکرها از چیه آنلاک بودن بوت لودر باید به وجد بیان؟

    • کامیار
      کامیار | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

      بله متاسفانه الجی سفت و سخت از بوت لودر محافظت میکنه و کلی دردسر واسه رام عوض کردن داره

  • BVB
    BVB | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    اگه بتونه عملیش کنه خیلی عالی میشه

مطالب پیشنهادی