ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر فروش HTC در مورد عدم وجود شارژ وایرلس در HTC 10 توضیح داد

موبایل اچ تی سی 10 سرانجام پس از شایعات و انتظارات طولانی دیروز به صورت رسمی معرفی شد. از آنجا که تقریبا تمامی شایعه ها در مورد این موبایل صحت داشتند، تقریبا هیچ موضوع ویژه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

موبایل اچ تی سی 10 سرانجام پس از شایعات و انتظارات طولانی دیروز به صورت رسمی معرفی شد. از آنجا که تقریبا تمامی شایعه ها در مورد این موبایل صحت داشتند، تقریبا هیچ موضوع ویژه ای در طول این مراسم به گوش نرسید و هیچ قابلیتی غیر از آنچه می دانستیم به آن نسبت داده نشد.

با اینکه ویژگی های این دستگاه بسیار قابل توجه به نظر می رسند، اما باز هستند افرادی که به آن ایراد می گیرند و نداشتن برخی قابلیت ها را به عنوان نقص این دیوایس به شمار می آورند. از جمله اشکالات وارده می توان به عدم وجود شارژ وایرلس اشاره نمود که در حال حاضر در پرچمدارانی همانند گلکسی اس 7 یا اس 7 اج شاهد حضور آن هستیم.

با اینکه شارژ بی سیم در بسیاری از موبایل های تحت اندروید وجود دارد، اما ال جی نیز آن را در G5 خود قرار نداده و HTC 10 تازه وارد نیز از وجود آن بی بهره مانده. برخی از کارشناسان دلیل این امر را فلزی بودن بدنه این تلفن هوشمند اعلام کرده اند اما مدیر بخش فروش بین المللی شرکت تایوانی یاد شده این ادعا را رد نموده و اظهار داشته که این مسئله به هیچ عنوان به جنس بدنه ی موبایل ربط ندارد.

آقای Darren Sng به طور شفاف توضیح داده که HTC نمی خواهد عملکرد را فدای ظاهر نماید و به همین دلیل نیز همان سیستم شارژ کلاسیک و به واسطه کابل برق را برای آن انتخاب نموده. او همچنین بیان داشته که: «درست است که شاید بدنه فلزی در این امر بی تاثیر نباشد اما ما دلیلی برای استفاده از شارژ بی سیم در جدیدترین موبایل خود ندیده ایم و بیشتر ترجیحمان این بوده تا کاربران از فناوری شارژ سریع بهره مند گردند که بسیار کاربردی تر از نوع بی سیم است.»

نظر شما در این رابطه چیست و آیا فکر می کنید توضیحات برند یاد شده در رابطه با مطلبی که در بالا مطرح گشت قانع کننده هستند یا خیر؟ آیا حضور هر دو راهکار شارژ‌ در این موبایل را بیشتر می پسندید یا معتقد هستید شیوه ی فعلی نیازها را برطرف می نماید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    اخ شارژ وایرلس به چه دردی میخوره؟

  • سالار
    سالار | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    والا از نظر من شارژ بی سیم کلی محدودیت داره که فقط بدرد پز دادن میخوره! کاربردی نداره

  • farnam
    farnam | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    ایراد دیگه ای نبود که به شارژ وایرلس گیر میدین؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی