ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتای iOS 9.3.2 مشکل «صفحه سفید مرگ» گیم سنتر را برطرف می کند

«صفحه سفید مرگ» یکی از مشکلاتی است که دارندگان موبایل های آیفون و تبلت های آیپد بعد از عرضه iOS 8 تا امروز، با آن دردسرهای زیادی داشته اند. اما حالا با توجه به نسخه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

«صفحه سفید مرگ» یکی از مشکلاتی است که دارندگان موبایل های آیفون و تبلت های آیپد بعد از عرضه iOS 8 تا امروز، با آن دردسرهای زیادی داشته اند. اما حالا با توجه به نسخه بتای iOS 9.3.2 که در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته، می توان گفت اپل این باگ را به صورت کامل برطرف کرده است.

هنگام وقوع این باگ، اپلیکیشن گیم سنتر با صفحه ای سفید رنگ به نمایش در می آید و یا بازی در حال اجرا، دچار کرش می شود. یکی دیگر از نشانه های باگ مورد بحث، فریز شدن تنظیمات اپلیکیشن از طریق گیم سنتر است.

دارندگان آیپد و آیفون از گیم سنتر برای اجرای بازی های چندنفره، رقابت با سایر کاربران سیستم عامل iOS و دسترسی به لیدربرد استفاده می کنند. اولین ورژن بتای iOS 9.3.2 چهارشنبه گذشته در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت و به فاصله یک روز، مشترکین برنامه تست عمومی نسخه بتا هم به آن دست پیدا کردند.

اگرچه بسیاری از کاربران بعد از تست این نسخه بتا، خبر از برطرف شدن باگ «صفحه سفید مرگ» در iOS 9.3.2 داده اند اما همچنان باید منتظر تایید رسمی اپل در این رابطه ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی