ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک به زودی شما و دوستان تان را در ویدیوها تگ می کند

فیسبوک آینده ای را متصور شده که توسط ویدیوهای موبایلی تسخیر شده است. بنابراین بعید نیست که آن ها روی قابلیت های ویژه ویدیویی کار کنند، مثل قابلیتی که کاملا اتوماتیک چهره ها را درون ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

فیسبوک آینده ای را متصور شده که توسط ویدیوهای موبایلی تسخیر شده است. بنابراین بعید نیست که آن ها روی قابلیت های ویژه ویدیویی کار کنند، مثل قابلیتی که کاملا اتوماتیک چهره ها را درون ویدیو تشخیص داده و افراد حاضر را تگ می کند.

یوآکین کوینونرو کاندلا، مدیر بخش یادگیری ماشینی فیسبوک، در کنفرانس F8 این شرکت که در سان فرانسیسکو برگزار می شود، از قابلیت جدید گفت. کاندلا می گوید الگوریتم ها به زودی قادرند تا تشخیص دهند چه کسی درون تصاویر بوده و او را تگ خواهند کرد.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند حضورشان را در هر ویدیویی برای همیشه به یاد بسپرند و در اکانت فیسبوک خود نگاه دارند. به نظر می رسد که فیسبوک از تکنیک هایی مشابه با DeepFace برای ساخت این الگوریتم استفاده کرده است.

فیسبوک از اواخر سال گذشته، برای رقابت با Periscope و Snapchat، رویکردی گسترده به سوی ویدیوهای زنده داشته و الگوریتم مورد بحث حتی در ویدیوهای زنده هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی