ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه بین پلتفرمی Minecraft: Pocket Edition برای تست عمومی منتشر شد

ماینکرفت مدت هاست که گیمرها را دور هم جمع می کند. با این حال، از آنجا که نسخه های متعددی از این بازی برای پلتفرم های گوناگون منتشر شده، بازیبازها در مُد آنلاین همیشه به جامعه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

ماینکرفت مدت هاست که گیمرها را دور هم جمع می کند. با این حال، از آنجا که نسخه های متعددی از این بازی برای پلتفرم های گوناگون منتشر شده، بازیبازها در مُد آنلاین همیشه به جامعه گیمرهای کنسول خودشان محدود بوده اند.

این شرایط با انتشار Minecraft: Realms تغییر خواهد کرد. نسخه بین پلتفرمی Minecraft: Pocket Edition (که هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست)، پس از انتشار دنیای بزرگی می سازد که بازیبازان نسخه های iOS، اندروید، پی سی و اکس باکس وان همگی در آن به طور همزمان قادر به تعامل با یکدیگر باشند.

این شاید بزرگترین تجربه بین پلتفرمی در دنیای بازی های رایانه ای باشد که تاکنون دیده ایم. در حال حاضر، تیم موجانگ با انتشار نسخه آلفای Minecraft: Realms که در واقع نسخه بین پلتفرمی Minecraft: Pocket Edition محسوب می شود، به شدت برای جذب گیمرها در تلاش است. هدف از این کار، رفع باگ های بازی و افزایش سرعت توسعه آن است تا نسخه کامل هر چه سریع تر به دست بازیبازان مشتاق برسد.

نکته ای که پیش از دانلود نسخه آلفا باید بدان توجه داشته باشید، داشتن یک حساب کاربری اکس باکس لایو است. البته لازم نیست که جزء اعضای Gold اکس باکس لایو باشد، تنها داشتن یک گیمر تگ هم برایتان کافیست. برای ساخت گیمر تگ می توانید به این لینک و برای دانلود نسخه آلفای بازی به گوگل پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی