ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ها از تولید قطعات لازم توسط شرکت های مختلف برای آغاز مونتاژ اپل واچ ۲ خبر می دهند

انتظار می رود اپل واچ ۲ در نیمه ی دوم سال جاری میلادی معرفی و عرضه شود و حالا در همین راستا وبسایت «دیجی تایمز» خبر داده که سامسونگ و چندین تولید کننده ی دیگر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

انتظار می رود اپل واچ ۲ در نیمه ی دوم سال جاری میلادی معرفی و عرضه شود و حالا در همین راستا وبسایت «دیجی تایمز» خبر داده که سامسونگ و چندین تولید کننده ی دیگر سفارش تولید قطعات لازم برای ساخت این دیوایس را دریافت کرده اند.

طبق اطلاعات موجود، عمده ی سیستم-روی-چیپ های مورد نیاز توسط «ASE» ساکن در تایوان ساخته خواهند شد و بخش اندکی از سفارش ها نیز به «Amkor Technology» و «STATS ChipPAC» رسیده است.

در این بین یک شرکت تایوانی دیگر با نام «Kinsus Interconnect» هم برخی قطعات دیگر را آماده سازی خواهد کرد و سامسونگ الکترونیکس نیز پردازنده اپل واچ دو، NAND flash، DRAM و تعدادی از چیپ های باقی مانده لازم را می سازد. بد نیست یادآور شویم Kinsus و سامسونگ هر دو در تامین قطعات اپل واچ اولیه نقش پر رنگی داشتند.

گزارش ها حاکی از آن هستند که کماکان «Quanta Computer» مونتاژ‌ کننده اصلی و کلیدی نسخه دوم گجت پوشیدنی اهالی کوپرتینو خواهد بود و حتی پیش تولید آن را نیز از ماه ژانویه سال جاری کلید زده است و احتمالاً‌ عرضه دستگاه در سه ماهه سوم امسال یعنی در جایی بین ماه های جولای الی انتهای سپتامبر رقم خواهد خورد.

اپل در روزهای آتی و در ماه ژوئن کنفرانس ویژه توسعه دهندگان خود موسوم به WWDC را در پیش رو دارد و پس از آن در سپتامبر از آیفون های جدیدش رونمایی خواهد کرد؛ لذا رسانه های مختلف گمانه زنی می نمایند که در یکی از این دو رویداد شاهد معرفی اپل واچ ۲ به عموم باشیم.

اندکی پیش هم «برایان وایت»،‌ از تحلیلگران اخبار پیرامون برند اول جهان، در اظهار نظری گفته بود اسمارت واچ جدید اپل ۲۰ الی ۴۰ درصد باریک تر از نمونه ی قبلی اش خواهد بود و در جریان WWDC امسال رونمایی خواهد گشت. البته «Ming-Chi Kuo»، تحلیل گر برجسته «KGI Securities»، در برآیندی منطقی تر بر این باور است که تولید انبوه دستگاه مورد بحث در سه ماهه سوم ۲۰۱۶ صورت خواهد گرفت و معارفه اش همراه با آیفون ۷ انجام خواهد شد.

سایر منابع در گذشته گفته اند اپل واچ ۲ احتمالاً از دوربینی برای ارتباط تصویری بر مبنای فیس تایم برخوردار خواهد بود و شاید توانایی های اش در استفاده از شبکه های وای-فای به کمک یک چیپ ویژه افزایش یافته باشند. بدون شک به همراه نمونه ی جدید بندهای تازه ای نیز معرفی خواهند شد، ولی تغییر عمده در فرم نهایی محصول قدری دور از انتظار جلوه می کند و بیشتر دگرگونی ها غالباً در داخل دستگاه و روی قطعات سخت افزاری اش رخ خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی