ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ زامبی ها دوباره به راه افتادند

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Fear the Walking Dead: Dead Run – Tactical Runner

fear-the-walking-dead

شاید زامبی ها زایده ذهن نسل های پیشین باشد، اما هیچ گاه به اندازه دنیای امروزی شاهد فراگیری این مخلوقات نبودیم. نمی توان چیزی را دلیل اصلی این اتفاق نام برد، اما اگر نگاهی به صنعت سرگرمی بیندازیم متوجه خواهیم شد که کمیک Walking Dead و سریالش تاثیر بسزایی در شکل گیری آن داشته. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این فرنچایز، ساخت آثار بیشتر از آن قابل پیشبینی بود. Fear the Walking Dead: Dead Run – Tactical Runner جدیدترین بازی از سری مورد بحث است.

همان طور که از اسم بازی بر می آید، عنوان مورد بحث در سبک رانر بوده و بازیکن باید در فضایی دو و نیم بعدی از دست زامبی ها فرار کند یا آنان را با سلاح های گوناگون از بین ببرد. چون بازی بر اساس سریالی با همین نام تولید شده پس حضور شخصیت های اصلی در آن دور از انتظار نیست. بنابراین می توانید در نقش کاراکتر مورد علاقه خود وارد ماجراجویی شوید. هر شخصیت نیز دارای سلاح و تجهیزات خاص خود است که تنوع مبارزه با زامبی ها را افزایش می دهد. البته نباید از گرافیک سیاه و سفید و کمیک گونه بازی هم بگذریم که احساس بودن در دنیایی آخر الزمانی را به خوبی القا می کند.

Fear the Walking Dead: Dead Run – Tactical Runner

Fear the Walking Dead: Dead Run – Tactical Runner

سازنده: Versus Evil قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 354 مگابایت زبان:

Kingdom Hearts Unchained χ

Kingdom-Hearts-Unchained-χ

پس از یک نسل فاصله زمانی، بالاخره شرکت معروف اسکوئر انیکس ساخت عنوانی از سری معروف Kingdom Hearts را برای کنسول های خانگی تایید کرد. با این وجود، همچنان روزهای زیادی به انتشار بازی مانده و طرفداران نیز دست به کنترلر مانده اند تا به یک ماجراجویی دیگر با شخصیت های دنیای دیزنی و اسکوئر بپردازند. پس اکنون حکم چیست؟ فارغ از جواب همیشگی، شرکت مورد بحث با انتشار Kingdom Hearts Unchained χ سعی نموده تا مرهمی برای دل طرفداران باشد.

همانند قسمت های قبلی، عنوان مورد بحث نیز در سبک نقش آفرینی بوده و گیمر می تواند قبل از شروع بازی شخصیت مورد نظر خود را بسازد. مبارزات نیز بدین صورت است بازیکن باید با مدال هایی که دارای قدرت کاراکترهای دنیای دیزنی و اسکوئر انیکس هست، فنون مختلفی را روی دشمنان پیاده کرده و آنان را از بین ببرد. اگر از علاقه مندان به سبک نقش آفرینی هستید، پیشنهاد می کنیم تجربه Kingdom Hearts Unchained χ را از دست ندهید.

Kingdom Hearts Unchained χ

Kingdom Hearts Unchained χ

سازنده: Square Enix قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 750 مگابایت زبان:

Offroad Hill Racing

Offroad-Hill-Racing

اگر بخواهیم ساخت بازی های ویدیویی را به دومینو تشبیه کنیم، نحوه استفاده از ایده و المان ها نقش قطعه های مستطیل شکلش را دارند. بنابراین سازنده باید به گونه ای آنان را در اثر خود جاسازی کند تا در پایان شاهد افتادن تمامی قطعه ها و تشکیل تصویری زیبا باشیم. Mouse Games در عنوان ریسینگ و آنلاین خود توانسته به این مهم دست یابد.

Offroad Hill Racing بیانگر رانندگانی است که باید در مسیرهای سخت، اتوموبیل هایشان را به خط پایان برسانند. تنوع ماشین ها و حضور بیش از 60 مرحله باعث خواهد تا مدت ها سرگرم بازی شوید. البته نکات مثبت بازی محدود به این موارد نشده و سازنده برای جذابیت بیشتر اثر خود، قابلیت شخصی سازی ماشین ها را نیز به ساخته اش اضافه کرده تا با یک گرافیک زیبا، لذت رانندگی واقعی را به بازیکنان بچشاند.

Offroad Hill Racing

Offroad Hill Racing

سازنده: Mouse Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:

Ninja Village

naruto-village

نوبتی هم باشد نوبت یکی از بهترین بازی های ویندوز فون رسید. اما قبل از توضیحات بازی اجازه دهید نکته ای را بگوییم، اگر از علاقه مندان به ناروتو هستید ادامه متن را فراموش کرده و همین الان بازی را دانلود کنید. Ninja Village در زیرمجموعه بازی های کارتی قرار داشته و دارای المان های محدودی از سبک مدیریتی نیز هست.

بنابراین می توانید با انتخاب شخصیت های مورد نیاز خود به میدان نبرد رفته و رقیبان را از میان بردارید. با وجود این که همانند آثار معمول این سبک، قابلیت ارتقا شخصیت ها نیز وجود دارد، اما مگر می شود عنوانی کاراکتر ناروتو داشته باشد و قدرت های عجیبش را به ارث نبرد؟ خوشبختانه در Ninja Village پاسخ منفی بوده و می توانید قدرت های ویژه ای را در نبرد استفاده کنید. به واسطه ارزش تکرار بالا بازی و گرافیک جذاب آن مراقب باشید معتاد بازی نشوید.

Ninja Village

Ninja Village

سازنده: LiGames قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز فون حجم: 50.66 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی