ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان همگام سازی پوشه ها به طور جداگانه به گوگل درایو مک و پی سی اضافه شد

گوگل به تازگی امکانی برایتان فراهم کرده تا به همگام سازی فایل هایتان در درایو روی رایانه، تسلط بیشتری داشته باشید: از این پس لازم نیست که تمام فایل های ذخیره شده در فضای ابری را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

گوگل به تازگی امکانی برایتان فراهم کرده تا به همگام سازی فایل هایتان در درایو روی رایانه، تسلط بیشتری داشته باشید: از این پس لازم نیست که تمام فایل های ذخیره شده در فضای ابری را به رایانه منتقل کنید.

به لطف گزینه جدیدی که به نسخه های مک و پی سی اپ درایو اضافه شده، حالا به جای همگام سازی کلیه محتوای ذخیره شده در فضای ابری، می توانید تنها پوشه ها و زیر شاخه هایی که لازم دارید را انتخاب کرده و فقط به همگام سازی آن ها اقدام کنید.

برای دسترسی به این قابلیت، پس از ورود به اپلیکیشن درایو به قسمت Menu، سپس Preferences و بخش Sync Options مراجعه کرده و گزینه Sync only these folders را انتخاب کنید. با این کار، حالا می توانید پوشه هایی که برای همگام سازی مد نظر دارید را به سادگی از فهرست فایل های درایو انتخاب نمایید.

همچنین می توانید حجم هر پوشه را به طور جداگانه ببینید، و میزان فضای باقی مانده در هارد رایانه تان را هم از این قسمت مشاهده کنید تا مدیریت بهتری بر اوضاع داشته باشید.

مضاف بر این، گوگل از این پس به شما بابت بیرون آوردن فایل ها از پوشه های به اشتراک گذاری شده میان عموم هشدار می دهد، چرا که با این کار ممکن است دیگران قادر به دسترسی به فایل ها نباشند. این تغییرات نهایتا تا هفته آینده در نسخه های مک و پی سی گوگل درایو اعمال خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی