ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با کمپین Apps for Earth بار دیگر به جمع حامیان محیط زیست پیوست

تغییرات محیط زیستی در چند سال اخیر زنگ خطری را برای کره زمین به صدا درآورده اند و طبیعی است انسان ها زیادی با روش های گوناگون سعی در بهبود اوضاع داشته باشند. شرکت اپل که ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

تغییرات محیط زیستی در چند سال اخیر زنگ خطری را برای کره زمین به صدا درآورده اند و طبیعی است انسان ها زیادی با روش های گوناگون سعی در بهبود اوضاع داشته باشند. شرکت اپل که بارها ثابت کرده در دسته یاد شده قرار دارد، این بار نیز با کمپین Apps for Earth به جمع حامیان محیط زیست پیوست.

بر اساس این کمپین، اپل موظف است تا 10 روز آینده درآمد حاصل از 27 برنامه محبوب خود در فروشگاه اپ استور را به صندوق جهانی حیات وحش [World Wide Fund for Nature] اهدا کند. از محصولات نرم افزاری مهمی که در این کمپین حضور دارند می توان به بازی های معروف Angry Birds 2 ،SimCity BuildIt ،Hearthstone و اپلیکیشن هایی مانند VSCO یا Line اشاره نمود.

اپلیکیشن هایی که رایگان هستند نیز درآمد حاصل از پرداخت درون برنامه ای شان شامل این کمپین می شود. البته این تمام ماجرا نیست. اگر سری به اپ استور بزنید، متوجه خواهید شد زمینه یا تم آن هم تغییراتی به خود دیده و شاهد محیطی سبز و الهام گرفته از طبیعت هستیم.

این اولین بار نیست که سازنده آیفون به حمایت از محیط زیست می پردازد و تیم کوک در چند سال اخیر که به ریاست اپل منصوب شده، حمایت صریح تری از این اتفاقات دارد. برای مثال در رویداد ماه مارس اپل، کوک مدت زمانی از کنفرانس را به Lisa Jackson، مدیر بخش طرح های زیست محیطی اپل و ریاست قبلی سازمان محیط زیست آمریکا اختصاص داد.

او که در صحبت هایش به پایداری محیط زیست اشاره کرد، گفت که 93 درصد از تجهیزات کنونی اپل با انرژی های تجدید پذیر اجرا می شوند. علاوه بر این، اپل در گذشته نیز سابقه همکاری با WWF را داشته. این شرکت سال 2015 برای حفاظت از جنگل های کشور چین که از آنان برای تولید بسته بندی محصولاتش استفاده می شد، تمهیداتی در نظر گرفت. علاوه بر این آنان روی یک مزرعه خورشیدی 1300 هکتاری کار می کنند تا برق مورد نیازشان را به طریقی سالم تامین نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Metal
    Metal | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    اپل پيشرو در حفظ محيط زيست
    ميدانيد اپل از پنل ايگزو استفاده نميكند چون مواد سمي درونش هست
    در محصولات اپل مواد سمي وجود ندارد !!
    بر خلاف اكثر توليد كنندگان ديگر

مطالب پیشنهادی