ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام منوی Explore را با افزودن کانال های ویدئویی متحول می کند

اینستاگرام در بروزرسانی اخیرش تلاش کرده تا یافتن ویدئوها را برایتان آسان تر نماید. در همین راستا، با نصب آخرین نسخه این اپلیکیشن شاهد منوی Explore متحول شده ای خواهید بود که حالا به غیر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

اینستاگرام در بروزرسانی اخیرش تلاش کرده تا یافتن ویدئوها را برایتان آسان تر نماید. در همین راستا، با نصب آخرین نسخه این اپلیکیشن شاهد منوی Explore متحول شده ای خواهید بود که حالا به غیر از تصاویر، کانال های ویدئویی را نیز در بر می گیرد.

در بالاترین نقطه تب اکسپلور، بنری با پیام «ویدئوهایی که ممکن است خوشتان بیاید» را خواهید دید که در صورت لمس آن، به یک فید شخصی سازی شده از ویدئوها راهنمایی می شوید. با اسکرول بیشتر در تب اکسپلور نیز ممکن است به کانال های ویدئویی پیشنهادی بیشتری بر بخورید که هر کدام موضوع جداگانه ای دارند.

اینستاگرام تأکید می کند که تب اکسپلور هنوز به انجام وظیفه سابقش که همانا گلچین کردن تصاویر پراکنده در ردیف های عمودی است، ادامه می دهد. تنها تغییری که در آن صورت گرفته این است که حالا بینابین ردیف های تصاویر، بنر چند کانال ویدئویی پیشنهادی را نیز مشاهده می کنید.

پیش از همه، کاربران آمریکایی به قابلیت یادشده دسترسی پیدا می کنند. اما به زودی کاربران دیگر نقاط دنیا نیز با بروزرسانی اینستاگرام به آخرین نسخه قادر به استفاده از آن خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

    امیدوارم وجود کانال های ویدیویی و ویدیوهای بیشتر در اینستاگرام که یک شبکه ی مجاز و قیلتر نشده در ایران هست، مقدمات رفع قیلتر یوتیوب هم فراهم بشه

مطالب پیشنهادی