ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سازمان برزیلی Anatel با انتشار تصاویری خبر از ساخت اکس باکس وان اسلیم داد

سازمان Anatel که همتای برزیلی «کمیسیون فدرال ارتباطات» ایالات متحده به شمار می رود، بارها ثابت کرده که چندان به تعهدات مربوط به پیمان رازداری کمپانی های بزرگ پایبند. اخیرا تصاویری از این سازمان منتشر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

سازمان Anatel که همتای برزیلی «کمیسیون فدرال ارتباطات» ایالات متحده به شمار می رود، بارها ثابت کرده که چندان به تعهدات مربوط به پیمان رازداری کمپانی های بزرگ پایبند. اخیرا تصاویری از این سازمان منتشر شده که از عرضه مدل اسلیم کنسول نسل هشتمی مایکروسافت حکایت دارد.

معمولا هر دستگاه جدیدی که از قابلیت انتقال اطلاعات به صورت بی سیم بهره می برد و قرار است به صورت عمومی فروخته شود، معمولا باید تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا را نیز دریافت کند. اکس باکس وان هم از این قائده مستئنی نبوده و ورژن معمولی آن که در حال حاضر به فروش می رسد با شماره مدل 1525 یا FCC ID C3K1525 به ثبت رسیده است. در واقع این کد را می توان زیر کنسول اکس باکس وان مشاهده کرد.

Xbox-One-SLim-1-620x467

اما مایکروسافت اخیرا مستنداتی مربوط به دو مدل جدید از اکس باکس وان تهیه کرده و در انتظار تایید کمیسیون فدرال ارتباطات است. شماره مدل های این دو مدل جدید، 1682 و 1683 هستند. در تصویر بالا می توان شماره مدل 1683 را مشاهده کرد. در پایین نیز تصاویری از وب سایت کمیسیون مورد بحث آمده که مدل 1683 در میان آن ها دیده می شود.

Xbox-One-slim-1-620x187

پیمان عدم افشای اطلاعات مدل های 1683 و 1682 به ترتیب در تاریخ 26 و 29 ژوئن به پایان می رسد. بنابراین می توان حدس زد که احتمالا باید منتظر معرفی اکس باکس وان اسلیم در طی همایش E3 2016 باشیم. بدیهی است که هنوز نمی توان به صورت قطع مطمئن بود و باید تا تایید رسمی اهالی ردموند صبر کرد. در هر صورت با توجه به شایعات عرضه پلی استیشن 4K و البته تصمیم مایکروسافت بر ادغام دو پلتفرم ویندوز 10 و اکس باکس وان، بعید نیست که شاهد عرضه مدلی کوچکتر و حتی ارتقایافته از اکس باکس وان باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی