ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید فرودگاه Frankfurt-Hahn توسط آمازون
تکنولوژی

شاید آمازون یک فرودگاه را در کشور آلمان خریداری کند

گفته می شود که خرده فروشی بزرگ آمازون در حال بررسی شرایط جهت خریداری یک فرودگاه در غرب کشور آلمان است. تصمیمی که می توان آن را دومین قدم در راه تاسیس خطوط هوایی و شبکه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

گفته می شود که خرده فروشی بزرگ آمازون در حال بررسی شرایط جهت خریداری یک فرودگاه در غرب کشور آلمان است. تصمیمی که می توان آن را دومین قدم در راه تاسیس خطوط هوایی و شبکه تحویل کالای اختصاصی این کمپانی عظیم اینترنتی در نظر گرفت.

یک رسانه محلی در کشور آلمان مدعی شده که آمازون در حال مذاکره با مسئولین فرودگاه Frankfurt-Hahn برای خرید آن است. فرودگاه مورد نظر مدتیست ضررده شده و مسئولین محلی را به فکر فروش آن انداخته است.

در گزارش فوق به جزئیات و رقم احتمالی معامله اشاره ای نشده، اما مدعیست تا امروز سه پیشنهاد از سه منبع ناشناس برای خرید این فرودگاه به دست مسئولین رسیده و آنها به زودی نام خریدار نهایی را اعلام خواهند کرد.

فرودگاه Frankfurt-Hahn می تواند به پایگاه اصلی شبکه توزیع آمازون در سرتاسر اروپا تبدیل شده و سرعت توزیع کالاها و دامنه نفوذ این خرده فروشی اینترنتی را در این منطقه از دنیا افزایش دهد. ضمن این که چنین اقدامی عملاً آمازون را به رقیبی جدی برای سایر کمپانی های فعال در زمینه حمل و نقل هوایی کالا، همچون FedEx یا UPS، تبدیل خواهد کرد.

همین ماه قبل بود که کمپانی تحت مدیریت جف بزوس ۲۰ فروند بوئینگ 767 پهن پیکر را به اجاره خود درآورد تا هدف تحویل یک یا دو روزه کالاهای خریده شده در سرتاسر خاک آمریکا را محقق سازد. در ماه فوریه نیز اطلاعاتی از داخل کمپانی به بیرون درز کرد که نشان می داد آنها می خواند خدمات حمل و نقل و تحویل کالای اختصاصی آمازون را جایگزین سرویس ها DHL ،UPS و FedEx کنند.

البته جف بزوس در آخرین جلسه با سرمایه گذاران شرکت مطبوعش اعلام داشت که خدمات تحویل کالای آمازون در راستای خدمات دیگر شرکت های حمل و نقل ارائه خواهد شد و قرار نیست جایگزین آنها شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    واقعه این آمازونم قولی شده واسه خودش یه زمانی همیشه همراه اسم آمازون ای بی هم میومد ولی الان چی بشه از ای بی یادی بشه هر دو با ایده خوب شروع کردن ولی با مدیریت متفاوت ?

مطالب پیشنهادی