ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی به زودی یک فبلت بزرگ به نام مکس را معرفی می کند

چندی پیش شیائومی دو دستگاه جدید را معرفی کرد؛ نخست Mi 5 که حکم پرچمدار آن را دارد و در ماه فوریه (یعنی حدودا دو ماه پیش) رونمایی شد و دیگری Redmi 3 Pro که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

چندی پیش شیائومی دو دستگاه جدید را معرفی کرد؛ نخست Mi 5 که حکم پرچمدار آن را دارد و در ماه فوریه (یعنی حدودا دو ماه پیش) رونمایی شد و دیگری Redmi 3 Pro که ماه گذشته از راه رسید.

این شرکت اخیرا اعلام کرده که موفق به فروش 70 میلیون دستگاه موبایل شده است و در نظر دارد امسال عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد و در این راستا قطعا Mi 5 نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد.

قبلا انتظار می رفت که این اسمارت فون زودتر از اینها معرفی شود اما چنین اتفاقی رخ نداد تا اینکه بالاخره دو ماه پیش شرکت مورد بحث پرچمدار تازه اش را به جهانیان نشان داد. حالا ظاهرا خبر رسیده که این کمپانی چینی قصد دارد یک فبلت بزرگ را معرفی کند که طبق برخی اظهار نظرها بزرگ ترین دستگاه ارائه شده از سوی این شرکت خواهد بود.

در همین راستا این شرکت هفته گذشته یک نظرسنجی آنلاین را به راه انداخت و در جریان از طرفدارانش درخواست کرد که که نام فبلت آتی اش را پیشنهاد دهند. کاربران نیز اسامی مختلفی را پیشنهاد دادند که مواردی نظیر شیائومی مکس، شیائومی بیگ و شیائومی پلاس را شامل می شد و اینطور که به نظر می رسد نام منتخب مکس است.

طبق اعلام شرکت چینی مورد بحث، 51.62 درصد از کاربران شرکت کننده در نظرسنجی این نام را انتخاب کرده اند اما هنوز هیچیک از مشخصات دستگاه از سوی سازنده اش اعلام نشده است.

با این حال، اگر شایعات قبلی صحت داشته باشند، دستگاه مورد بحث یک چیپست چهار هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 820 را در خود جای داده، بدنه ای فلزی و نمایشگری 6.4 اینچی دارد. اما بهتر است کمی با دیده تردید به این اطلاعات نگریسیته شود چراکه اگر کمپانی مورد بحث بخواهد امسال Mi Note 2 را عرضه کند آنگاه این دستگاه فبلت پرچمدار آن خواهد بود و این یعنی شیائومی مکس پرچمدار ضعیف تری را نسبت به آن خواهد داشت.

علاوه بر اینها گفته می شود که فبلت غول پیکر شیائومی احتمالا یک اسکنر اثرانگشت را در خود جای داده است که البته مشخص نیست در قسمت پشت بدنه قرار دارد یا در بخش جلویی آن.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    کاش اسمشو مکس نزارن mi 5 plus قشنگ تره بنظرم
    این استراتژی زیاد معرفی کردن گوشی بنظرم خوب نیست
    در کل سال ۴ تا اسمارت فون و یه تبلت بسه
    دو تا میان رده
    دو تا بالا رده

مطالب پیشنهادی