ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل در تصمیمی تازه هزاران نفر از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد

گفته می شود اینتل در نظر دارد در بهار امسال هزاران موقعیت شغلی را از مجموعه خود حذف کند که این تعدیل نیرو در برخی بخش ها با درصدی دو رقمی همراه خواهد بود. این اظهارات در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

گفته می شود اینتل در نظر دارد در بهار امسال هزاران موقعیت شغلی را از مجموعه خود حذف کند که این تعدیل نیرو در برخی بخش ها با درصدی دو رقمی همراه خواهد بود. این اظهارات در وب سایت خبری Oregonlive با استناد به یک منبع موثق از داخل شرکت مورد بحث منتشر شده اند.

به ادعای همین سایت خبری، تعدیل نیروهای کاری در اینتل که یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید چیپست جهان به شمار می رود، بسیار بزرگ تر از 1100 شغلی است که این شرکت سال گذشته از حدفشان خبر داد.

همچنین گفته می شود اینتل به دنبال یکپارچه سازی برخی بخش ها با یکدیگر و تعطیل نمودن واحدهای کوچکتر است و طبق این خبر، ترکش های این کوچک سازی متوجه مدیران اجرائی نیز می شود و بر اساس شنیده ها، این تصمیم از روز سه شنبه و پس از اعلام نتیجه کار سه ماهه نخست سال جاری میلادی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

جا دارد اشاره کنیم که اینتل تا تاریخ 26 دسامبر سال 2015 حدود 107 هزار و 300 کارمند داشته است اما اکنون در رابطه با هیچ کدام از این شایعات و حرف و حدیث ها حرفی بیان نکرده و آنها را تائید یا انکار نمی کند.

در سال 2014 نیز شرکت مورد بحث با توجه به افت قابل توجه فروش کامپیوترهای شخصی تصمیم گرفت که تمرکز خود را عمدتا روی حوزه هایی قرار دهد که رشد بیشتری دارند و در همین راستا اعلام کرد که حدود 5 درصد از نیروهای کاری یا 5000 هزار نفر را اخراج خواهد کرد.

همچنین اگر خاطرتان باشد دو هفته پیش هم اعلام شد که دو تن از مدیران عالی رتبه ی اینتل به زودی این شرکت را ترک خواهند گفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی