ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سال گذشته توئیتر 68 هزار دلار را صرف حفاظت از جک دورسی کرده است

همانطور که اطلاع دارید جک دورسی مدیرعامل و بنیانگذار توئیتر در سال 2008 میلادی شغل خود را از دست داد و پست مدیریت این شبکه اجتماعی را به ویلیامیز داد و خودش بر کرسی ریاست ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

همانطور که اطلاع دارید جک دورسی مدیرعامل و بنیانگذار توئیتر در سال 2008 میلادی شغل خود را از دست داد و پست مدیریت این شبکه اجتماعی را به ویلیامیز داد و خودش بر کرسی ریاست هیئت مدیره آن تکیه زد.

در آن زمان گفته می شد که این مدیر جوان کارش را به خاطر دنبال کردن علایق شخصی اش نظیر یوگا و حضور در نمایشگاه های مد زودتر از زمان مقرر ترک می کند و تعهد لازم را به کارش ندارد.

سال گذشته دورسی مجددا به سمت مدیرعاملی توئیتر منصوب شد و بار دیگر مهم ترین پست شرکتی که بنا نهاده بود را از آن خود کرد. اما آنطور که گفته می شود او از سال گذشته تا الان حقوق یا سهام تشویقی اش را دریافت نکرده است.

در واقع تنها پولی که این مدیر 39 ساله از توئیتر گرفته برابر با 68506 دلار است که آن هم بابت «امنیت منزل و حفاظت شخصی» از او بوده. در حال حاضر دورسی مالکیت 3.4 درصد از توئیتر را در اختیار دارد که حدودا ارزشی برابر با 419 میلیون دلار (17.58 دلار بابت هر سهم) دارد. او در ماه اکتبر سال قبل اعلام کرد که یک سوم از سهام خود را به شرکت باز می گرداند تا میان کارکنان آن توزیع شود.

براساس گزارشات منتشر شده در این باره، Anthony Noto مدیر مالی این شبکه اجتماعی نیز در سال 2014 میلادی که به استخدام توئیتر درآمد 72.7 میلیون دلار حقوق و پاداش دریافت کرد. وی که پیشتر از بانکداران وال استریت محسوب می شد، بابت جابجایی اش به منطقه خلیج سانفرانسیسکو و آغاز به کارش در توئیتر در سال 2015 مبلغی در حدود 150 هزار دلار را دریافت نمود.

پایه حقوق Noto در سال 2014 میلادی برابر با 124 هزار دلار بود در سال قبل به 250 هزار دلار رسید و این در حالی است که سهام توئیتر در سال 2015 افتی 35 درصدی را تجربه کرد.

نکته جالب تر در این باره آنکه دیک کاستولو مدیرعامل قبلی و کوین ویل مدیر سابق محصولات توئیتر نیز به ترتیب 41209 و 69962 دلار بابت سرویس خودروهای شخصی شان از این شرکت کمک هزینه دریافت کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی