ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تلفن هوشمند از سری گلکسی C سامسونگ تست Geekbench 3 را پشت سر گذاشت

براساس نتایج به دست آمده از تست بنچمارک Geekbench 3، سامسونگ مشغول کار روی سری جدیدی از اسمارت فون های خود به نام گلکسی C است. این تست محصولی با شماره مدل SM-C5000 را نشان می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

براساس نتایج به دست آمده از تست بنچمارک Geekbench 3، سامسونگ مشغول کار روی سری جدیدی از اسمارت فون های خود به نام گلکسی C است. این تست محصولی با شماره مدل SM-C5000 را نشان می دهد و مشخصات منتشر شده برای آن نشان می دهد که دستگاه تست شده یک چیپست اسنپدراگون 617 با پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 را در خود جای داده است و از 4 گیگابایت رم بهره می برد.

ماه گذشته نیز اگر خاطرتان باشد نام این دستگاه در سایت وارداتی هندی به نام Zauba رویت شد و آنطور که در آن وبسایت آمده بود، گلکسی C سامسونگ از نمایشگری 5.2 اینچی بهره می برد.

افراد مطلع از برنامه های سامسونگ اعلام کرده اند که سری موبایل های گلکسی C این شرکت قرار است برای بازار چین طراحی و تولید شوند، با این همه، فروش محصول به بازار این کشور محدود نمی شود.

با در نظر داشتن این نکته که گلکسی C اخیرا تست Geekbench 3 را پشت سر گذاشته است انتظار می رود که به زودی خبرهای مربوط به تاییدیه سازمان مخابراتی چین موسوم به TENAA نیز در این باره منتشر گردد.

در صورتی که سازمان یاد شده نیز وجود این موبایل را تایید نماید آنگاه می توان امیدوار بود که اطلاعات تازه ای در خصوص باتری و دوربین این موبایل به دست آید. در هر حال روشن است که اندروید 6.0.1 از قبل روی این تلفن هوشمند بارگذاری خواهد شد.

طبق نتایج منتشر شده در این سایت، دستگاه مورد بحث در تست تک هسته ای امتیازی برابر با 609 را به خود اختصاص داده و در تست چند هسته ای نیز توانسته رقم 3147 را به ثبت برساند.

brThe-Zauba-website-reveals-a-5.2-inch-screen-for-the-SM-C5000

The-SM-C5000-is-benchmarked-by-Geekbench-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    فک کنم معادل نیوپی کی تو ایران باشه. رم چهار کیگ میخواد بذاره تو بدنه ارزون. نو آوردی :|

مطالب پیشنهادی