ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل: کاربران حداقل سه سال از آیفون، آیپد و اپل واچ خود استفاده می کنند

اپل در وب سایت خود بخشی دارد که به محیط زیست مربوط می گردد. به منظور تعیین اینکه هر کدام از محصولات این شرکت چه میزان گاز گلخانه ای تولید می کنند، کمپانی ساکن کوپرتینو ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

اپل در وب سایت خود بخشی دارد که به محیط زیست مربوط می گردد. به منظور تعیین اینکه هر کدام از محصولات این شرکت چه میزان گاز گلخانه ای تولید می کنند، کمپانی ساکن کوپرتینو مجبور است تعیین نماید که دیوایس های تولیدی اش به طور متوسط تا چه مدتی مورد استفاده صاحبانشان قرار خواهند گرفت.

در همین راستا نیز بخشی به طور ویژه به تعیین الگوی مصرف روزانه هر کدام از دستگاه های ساخته شده توسط اپل اختصاص داده شده که نتیجه آن از اطلاعات مصرفی کاربران به دست آمده و بر همین اساس، تعداد سال های استفاده که معمولا به نخستین خریدار دستگاه مربوط می گردد، برای دیوایس های MacOS و tvOS حدود 4 سال و برای دستگاه های تحت iOS  و watchOS حدود سه سال تعیین شده.

به زبان ساده تر باید بگوئیم که اپل انتظار دارد خریداران اصلی آیفون آن را دست کم به مدت سه سال نزد خود نگه داشته و استفاده نمایند. این بازه زمانی مصرف، در مورد آیپد و اپل واچ نیز مصداق دارد.

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، اطلاعات اپل از الگوی مصرف کاربران به دست آمده. این شرکت برای تعیین میزان استفاده از آیفون و آیپد داده های زیادی در اختیار دارد اما در مورد گجتی همانند اپل واچ که هنوز یک سال هم از زمان عرضه آن نگذشته، این اطلاعات محدود هستند و نمی توان به طور قطع در مورد آن نظر داد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا اگر نسخه جدیدی از ساعت هوشمند اپل روانه بازار بشود، بلافاصله آن را خریداری می کنید یا حداقل برای سه سال از همین ورژنی که به دست دارید، بهره خواهید گرفت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • SOL UNITY
    SOL UNITY | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    خب من فكر میكنم مجبورم استفاده كنم چون وقتی یه مدل جدید از ساعت یا مك بوك یا ایفون وارد بازار میشه دیگه فروختنه مدل قدیمیش كار سختی میشه ولی این بیشترش بسته به شرایط مالی فرد یا استفاده ای كه ازش میكنه داره.

مطالب پیشنهادی