ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ثبت تاریخ، ساعت و موقعیت جغرافیایی در عکس و ویدئو با اپلیکیشن Camera Timestamp

یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر دوربین های فیلمبرداری قدیمی،‌ نمایش تاریخ و ساعت در گوشه کادر تصویر بود. این نوشته های کوچک نه تنها جای زیادی از کادر را اشغال نمی کردند، بلکه به علت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر دوربین های فیلمبرداری قدیمی،‌ نمایش تاریخ و ساعت در گوشه کادر تصویر بود. این نوشته های کوچک نه تنها جای زیادی از کادر را اشغال نمی کردند، بلکه به علت حضور دائمی در صفحه می توانستند درک بهتری از شرایط فیلمبرداری به مخاطب بدهند.

Camera Timestamp این خصوصیت را به اسمارت فون های امروزی آورده تا هنگام تماشای فیلم ها و عکس ها، لازم نباشد که برای چک کردن ساعت یا تاریخ به متادیتای آنها مراجعه کنید.

این اپلیکیشن تاریخ، ساعت و موقعیت جغرافیایی را به عکس یا فیلمی که در لحظه می گیرید، اضافه می کند. چنین قابلیتی برای تهیه فیلم های مستند، تهیه عکس از مراحل مختلف انجام کار یا وقوع یک پدیده یا صرفا برای فیلمبرداری از یک جمع خودمانی می تواند کاربرد داشته باش. بستگی به خودتان دارد که با چه هدفی به سراغ اپلیکیشن بروید.

Camera Timestamp 1

برای ثبت اطلاعات در کادر دوربین،‌ اپلیکیشن گزینه های شخصی سازی متعددی در اختیارتان قرار داده تا واترمارک خروجی کاملا مطابق سلیقه تان باشد. مثلا می توانید جای نوشته ها را در کادر عوض کنید، رنگ و فونت و سایز حروف را تغییر دهید یا حتی فرمت خاصی برای نمایش تاریخ در نظر بگیرید.

Camera Timestamp علاوه بر انجام وظیفه اصلی اش، یک اپلیکیشن عکاسی در حالت دستی هم هست. برای عکاسی، گزینه های مختلفی مثل تنظیم رزولوشن، تغییر حالت فوکوس و تنظیم رنگ و روشنایی تصویر در اختیارتان قرار داده شده که شاید بعضی از آنها را در اپلیکیشن پیش فرض دوربین موبایل یا تبلت تان نبینید. البته امکانات این بخش آنچنان کامل و حرفه ای هم نیستند.

علیرغم تمام این مزایا، متأسفانه نسخه رایگان Camera Timestamp فقط به مدت چند دقیقه می گذارد که از کلیه امکانات اپ استفاده کنید، ضمن اینکه در صورت اتصال به اینترنت تبلیغات آزاردهنده ای در محیطش نمایان می شوند که ممکن است شما را از ادامه کار با اپلیکیشن منصرف کنند.

از این رو توصیه می کنیم که حتما از نسخه کامل Camera Timestamp برای بهره وری حداکثری از امکاناتش استفاده کنید. البته اگر استفاده چندانی از قابلیت های اپ ندارید، نسخه رایگان برای یکی دو مرتبه استفاده مطمئنا می تواند پاسخگوی نیازتان باشد.

Camera Timestamp

Camera Timestamp

سازنده: AscendApps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی