ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قدرتمندترین پهپاد DJI رونمایی شد

در هفته ای که می گذرد قرار است اهالی صنعت فیلم و تلویزیون در لاس وگاس گرد هم بیایند تا در اجلاس سالانه سازمان ملی رسانه های آمریکا حضور یابند و به همین مناسبت روز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در هفته ای که می گذرد قرار است اهالی صنعت فیلم و تلویزیون در لاس وگاس گرد هم بیایند تا در اجلاس سالانه سازمان ملی رسانه های آمریکا حضور یابند و به همین مناسبت روز گذشته کمپانی DJI دو محصول تازه خود را معرفی کرد که برای تولیدات هالیوود طراحی شده اند.

Claudio Miranda عکاس هنری فیلم زندگی پی یکی از شخصیت هایی بود که این شرکت برای معرفی محصولات تازه اش به نام Matrice 600 از او کمک گرفت؛ پهپادی 4599 دلاری که لیستی بلند بالا از قابلیت های بسیار پیشرفته را در خود جای داده است. می خواهید بدانید اصلی ترین مزیت این درون چیست: مناسب برای بلند کردن دوربین های سنگین و تولید محصولات سینمایی هوایی.

این هواپیمای بدون سرنشین که به اختصار M600 نامیده می شود یک سیستم انتقال ویدئوی جدید به نام LightBridge 2 دارد که می تواند محتوای 1080p را با نرخ 60 فریم بر ثانیه از فاصله حداکثر 4.8 کیلومتری استریم کند.

این محصول همچنین یک کنترلر جدید به نام A3 دارد که سه GPS و سه واحد اندازه گیری اینرسی (IMU) برای آن در نظر گرفته تا برای تعیین دقیق موقعیت و تکرار یک مسیر پروازی برای گرفتن شات مخصوص با دقت سانتی متر از آنها بهره بگیرد.

اما سبک پروازی این پهپاد هم همان چیزی است که به باور DJI مورد توجه مشتریان صنعتی قرار می گیرد که به عنوان مثال باید کارهای پرخطری نظیر بررسی میدان های نفتی دریایی را انجام دهند. این را هم باید اضافه نماییم که امکان خرید M600 از هم اکنون فراهم است.

سری پهپادهای Ronin این شرکت چینی مدتهاست که در میان حرفه ای های سینما به گزینه ای ایده آل بدل شده اند. از همین رو، روز گذشته DJI از عرضه مدل 1599 دلاری تازه این سری به نام Ronin-MX خبر داد؛ نخستین پایه هوایی فراگیر که تاکنون از سوی این شرکت وارد بازار شده است.

این ابزار به حرفه ای های حوزه سینما امکان میدهد که طیف وسیعی از دوربین های سازگار (نظیر کانن، پاناسونیک، بلک مجیک و ..) را به آن متصل نموده و از سوژه های خود فیلم برداری نمایند.

MX می تواند برای مدت 15 دقیقه با باری که وزنش حدود 6 کیلوگرم باشد پرواز کند. درست مانند اینسپایر وان، این محصول نیز به دوربین امکان می دهد که چرخشی 360 درجه داشته باشد اما برخلاف آن، بعد از یک چرخش کامل در جای خود قفل نمی شود و می تواند دوری بی پایان داشته باشد.

M600 همچنین با سری دوربین های پیشرفته این شرکت به نام Zenmuse سازگاری کامل دارد و در صورتی که یکی از این دوربین های سبک به بدنه آن متصل شده باشد میتواند برای مدت 35 دقیقه در هواپیما بماند. شرکت مورد بحث شب گذشته اعلام کرد که قصد دارد این دوربین های حرفه ای و گران تر را به لرزشگیر دستی خود به نام Osmo نیز بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Metal
    Metal | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    مفته !
    دربيار دوربين جي كه بايد بهش وصل كني گفتم !
    البته براي حرفه ايها !

  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    دیجی جون تو موبایل اصلا مطالب جدید معلوم نیست کلی بخش جدید وجود داره من اصلا متوجه نمیشم خبر جدید کروم هست

    • مریم موسوی
      مریم موسوی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

      جناب معتمد گرامی... ممنون از اطلاع رسانی شما. کلیه ایرادات به مرور زمان رفع می شن و این مساله نیازمند صبوری شماست

  • Metal
    Metal | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    يك سوال
    پهپاد وجود داره بتونه دوربين حدا بهش وصل كرد هر چي خواستي ؟!

مطالب پیشنهادی