ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروی الکتریکی اپل
تکنولوژی

اپل یک لابراتوار توسعه خودرو در پایتخت آلمان دایر کرده است [شایعه]

بر اساس ادعای نشریه آلمانی .F.A.Z اپل یک لابراتوار و مرکز طراحی و توسعه سری را در قلب برلین راه اندازی کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که غول دنیای تکنولوژی مجموعه ای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

بر اساس ادعای نشریه آلمانی .F.A.Z اپل یک لابراتوار و مرکز طراحی و توسعه سری را در قلب برلین راه اندازی کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که غول دنیای تکنولوژی مجموعه ای ۱۵ تا ۲۰ نفره از شاخص ترین متخصصین کمپانی های خودروسازی آلمانی را در این تاسیسات دور هم گرد آورده.

تخصص این افراد شامل مهندسی تولید، نرم افزار، سخت افزار و مدیریت بازاریابی می شود. از این اشخاص به عنوان «اندیشمندان پیشرو» در رشته های کاری خودشان یاد شده و گفته می شود کارایی و خلاقیت آنها پیش از این در کمپانی های با سابقه این کشور اروپایی به خوبی به اثبات رسیده است.

مانند دیگر شنیده های قبلی، .F.A.Z هم باور دارد که اولین خودروی اپل نمونه ای الکتریکی خواهد بود، اما آنها تاکید دارند که این محصول از تکنولوژی هدایت خودکار برخوردار نخواهد بود، چراکه این قابلیت برای رسیدن به سطحی مطلوب نیاز به پروسه توسعه طولانی تری دارد.

این گزارش همچنین می افزاید که اپل سرمایه گذاری هایی روی یک ایده ی به اشتراک گذاری خودرو، همانند ایده Drive-Now شرکت BMW و روش کار شرکت اروپایی کرایه خودروی Sixt، انجام داده است.

مانند گزارشات قبلی، .منبع این خبر هم باور دارد که پس از طی مراحل تحقیق و توسعه، کمپانی اتریشی Magna Steyr به عنوان شریک سخت افزاری در تولید نمونه اولیه خودروی اپل مشارکت خواهد داشت.

اگر تمام این شایعات نیز صحت داشته باشند، باز هم هنوز زمان زیادی تا اعلام رسمی چنین پروژه ای باقی مانده. تیم کوک سابقاً و در پاسخ به احتمال تلاش اپل برای ورود به عرصه تولید خودرو گفته بود که: «قرار است شرایط تا مدتی مثل حال و هوای کریسمس باشد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی