ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل رسماً تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC را اعلام کرد

روز گذشته اگر تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل را از Siri -دستیار مجازی آیفون- می پرسیدید، تاریخ دقیق را به شما می گفت و اکنون، خود اپل در تایید دستیار مجازی اش، خبر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

روز گذشته اگر تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل را از Siri -دستیار مجازی آیفون- می پرسیدید، تاریخ دقیق را به شما می گفت و اکنون، خود اپل در تایید دستیار مجازی اش، خبر می دهد که نطق اصلی WWDC در تاریخ ۱۳ ژوئن - ۲۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه و پس از نطق اصلی، کارگاه هایی برای توسعه دهندگان وجود خواهد داشت که تا چند روز بعد و تا تاریخ ۱۷ ژوئن ادامه دارند. لازم به اشاره است که اپل تصمیم دارد همانند سال های گذشته مراسم خود را در شهر سان فرانسیسکو برگزار کند. همچنین توسعه دهندگانی که تمایل به حضور در این رویداد چند روزه را دارند،‌ می توانند با پرداخت مبلغی معادل ۱۵۹۹ دلار ثبت نام خود را انجام دهند.

اپل برای نطق اصلی رویداد مورد بحث، تالار «بیل گراهام» در شهر سان فرانسیسکو را اجاره کرده و در بیانیه خبری اش، اشاره می کند که تصمیم دارد از محصولات جذابی پرده بردارد. در خصوص کارگاه ها نیز، اپل خبر می دهد که توسعه دهندگان با حضور در آنها، راه و رسم ساختن اپلیکیشن های برتر در جهان را فرا خواهند گرفت.

همان گونه که ذکر کردیم، پس از نطق اصلی (که پوشش کامل آن را در دیجیاتو خواهید داشت) در جلسات مختلف، اپل با جزییات بیشتری در مورد سیستم عامل های بعدی اش برای توسعه دهندگان حاضر خواهد گفت‌ (اپل در WWDC نسخه جدید iOS و OS X را معرفی می کند). سپس توسعه دهندگان می توانند در آزمایشگاه هایی، با قابلیت های جدید در کنار مهندسان اپل کار کنند.

در سال گذشته، در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل، نسخه جدید سیستم عامل های iOS و OS X رونمایی شدند و در نهایت، پرده از اپل موزیک برداشته شد. باید دید امسال بخش هیجان انگیز نطق اصلی مرتبط با چه محصولی خواهد بود؛ شاید نسل دوم اپل واچ؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amir212
    amir212 | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    لطفا بگید محل تعییر در اطلاعات کاربری کجاست

  • Metal
    Metal | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    اگر هم نسل دوم ساعت اپل معرفي شود (كه نخواهد شد !) باز براي فروش نخواهد بود و دوباره چند ماه بعدش معرفي و فروش ميرود

    • BVB
      BVB | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

      همه اینجورن!

مطالب پیشنهادی