ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید بند هوشمند شارژ برای اپل واچ متوقف شد

اگر تنها یک انتقاد نسبت به ساعت های هوشمند وجود داشته باشد، به عمر باتری آنها مربوط می گردد که بی تردید در مقایسه با ساعت های سنتی رنگ می بازد. با این همه، سال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

اگر تنها یک انتقاد نسبت به ساعت های هوشمند وجود داشته باشد، به عمر باتری آنها مربوط می گردد که بی تردید در مقایسه با ساعت های سنتی رنگ می بازد. با این همه، سال گذشته خبر مربوط به یک اکسسوری به نام Reserve Band منتشر گردید که به یک پورت مخفی در اپل واچ متصل می شد و انرژی اضافه ای را برای آن تامین می کرد.

برای درک بهتر عملکرد این بند می توانید آن را به عنوان یک پک باتری برای ساعت خود در نظر بگیرید. متاسفانه اما، اگر منتظر عرضه این اکسسوری برای اپل واچ خود بوده اید باید به اطلاع تان برسانیم که تولید آن لغو گردیده.

این تصمیم ظاهرا به تغییر سیاست های اپل در رابطه با پروتکل اکسسوری اکسترنال آن مربوط می شود که برای WatchOS 2.0.1 تعریف شده و مرگ زود هنگام این بند در بدو ورودش را به دنبال داشته.

براساس مطلبی که در سایت متعلق به اپل منتشر شده آمده است: به موجب تغییری غیرمنتظره که در پروتکل اکسسوری اکسترنال اپل روی داده، Reserve Band کارایی خود را از دست داده است. باگ جدید در ارتباط میان اکسسوری ها و اپل واچ اختلال ایجاد می کند. به همین خاطر اپل تصمیم گرفته که فعلا استفاده از این پورت را متوقف نماید تا زمانی که برنامه رسمی اش برای اعطای لایسنس به تولید کنندگان سخت افزار را کلید بزند. در همین راستا، این شرکت همچنین عرضه تمامی سفارشات را تا زمانی که پشتیبانی از بندهای هوشمند فراهم گردد متوقف می کند.

همانطور که مشاهده کردید حرفی در مورد زمان دقیق از سرگیری پروژه تولید این اسمارت بند به میان نیامده و این مساله مستلزم سپری شدن زمان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    این که اپل خودشم داره رو این پورت کار می کنه! 100 درصد بی تاثیر نیست!

مطالب پیشنهادی