ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل K6000 Premium کمپانی Oukitel با 6 گیگابایت رم همراه و باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی خواهد بود

شاید نام Oukitel به گوشتان خورده باشد، شرکتی که اخیرا به تولید اسمارت فون هایی با باتری های بزرگ روی آورده است. البته تا پیش از سال گذشته ی میلادی تمامی محصولات آن امکانات معمولی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

شاید نام Oukitel به گوشتان خورده باشد، شرکتی که اخیرا به تولید اسمارت فون هایی با باتری های بزرگ روی آورده است. البته تا پیش از سال گذشته ی میلادی تمامی محصولات آن امکانات معمولی داشتند اما در چند ماه اخیر همه موبایل هایی که روانه بازار نموده، باتری هایی با ظرفیت های بالا در دل خود جای داده اند.

از جمله می توان به K4000، K6000 و K10000 اشاره کرد که به ترتیب باتری هایی با ظرفیت های 4 هزار، 6 هزار و 10 هزار میلی آمپر ساعتی دارند.

جا دارد اشاره کنیم که Oukitel نمونه های Pro از نسخه های K4000 و K6000 را نیز معرفی کرده است که از نظر طراحی  با نسخه های معمولی چندان تفاوتی ندارند اما بدون شک امکانات آنها ارتقاء یافته.

در کنار تمامی این موارد، گویا این شرکت چینی نمونه دیگری از K6000 را نیز در دست تولید دارد که احتمالا قدرتمندترین اسمارت فون تولید شده توسط این کمپانی به شمار خواهد رفت.

شنیده ها حاکی از این هستند که محصول مورد بحث K6000 Premium نام داشته و با 6 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. همچنین گفته می شود بخش پشتی آن هم، شیشه ای و خمیده ساخته شده و میزبان یک دوربین 13 مگاپیکسلی IMX258 سونی است.

شاید جالب باشد بدانید که شرکت چینی مورد بحث یک فلاش LED برای دوربین دوم در نظر گرفته، اما در مورد اینکه لنز دوربین ها از چه نوعی است، هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

از دیگر مشخصات این موبایل می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED، باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی که قابلیت تعویض دارد، چیپست 10 هسته ای و 64 گیگابایتی Helio X20 مدیا تک و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر 128 گیگابایت اشاره نمود.

همچنین گفته می شود از فناوری 4G LTE نیز پشتیبانی کرده و نسخه 6.0 اندروید نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب است. قابلیت شارژ سریع مدیا تک به نام Pump Express Plus هم در مدل پریمیوم کا 6000 تعبیه شده و اگر شایعات درست باشند، Oukitel حسگر تشخیص اثر انگشت را نیز به آن اضافه خواهد کرد.

1 (1)

1 (2)

1 (3)

1 (4)

1 (5)

1 (6)

Oukitel-K6000-Premium_1

Oukitel-K6000-Premium_2

Oukitel-K6000-Premium_3

Oukitel-K6000-Premium_4

Oukitel-K6000-Premium_5

Oukitel-K6000-Premium_6

Oukitel-K6000-Premium_7

Oukitel-K6000-Premium_10

Oukitel-K6000-Premium_11

Oukitel-K6000-Premium_12

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ارمین
    ارمین | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    به قول دوست گرامیمون شرکت ها جیز جدیدی برای ارائه ندارن رو اوردن به بالا بردن باطری و رم.
    ظاهر گوشی بد نیست ولی اینکه رفیت بتطریو برده بالا خیلی خوبه 1فحش توی عکس خیلی بزرگ بنظر میرسه از اون چیزی که هستش.
    و دومس اینکه چقدر شرکت های سازنده موبایل تو این 2سال اخیر زیاد شده هرکی تونسته پاشده یک شرکتی زده رفته چیپست ورداشته اورده گوشی زده همین میشه که بازار گوشیارو خراب میکنن.
    بنظرم بجای این کارا بیان نرم افزاری و اینکه گوشیو بشه ازش استفاده های مختلف کرد رو زیاد کنن که سرگرم کننده بشه مثل الجی جی 5 بیان حالات ماژولار کنن گوشیو ببینید بعد گوشی قدر براتون سرگرم کنده بشه و جذاب.
    گوشی باید کاربرشو سرگزم نگهداره امکانات مختلف بده بهش صرفا سخت تفیارو فقط قوی میکنن کنارشم بیاین باطریو قوی کنید امکانات جانبی عالی کنارشبیارین خلاقیت بخرج بدین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی