ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Honor V8 هوآوی با دوربین دوگانه در 21 اردیبهشت رونمائی خواهد شد

هوآوی سال پر باری را آغاز کرده و از همان ماه اول یعنی ژانویه، یکی پس از دیگری محصولات قدرتمندی همانند تبلت مدیاپد M2 10.0 یا موبایل های پرچمداری همچون P9 و P9 Plus را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

هوآوی سال پر باری را آغاز کرده و از همان ماه اول یعنی ژانویه، یکی پس از دیگری محصولات قدرتمندی همانند تبلت مدیاپد M2 10.0 یا موبایل های پرچمداری همچون P9 و P9 Plus را معرفی و روانه بازار نموده است. این شرکت امروز نیز از مدیاپد T1 7.0 Plus پرده برداشت و  8 روز دیگر هم قرار است از موبایل میان رده جدیدی موسوم به Honor 5C رونمائی نماید.

اما این بساط معرفی و عرضه به همین جا ختم نمی گردد و امروز زیر برند Honor هوآوی تیزری در Weibo (شبکه اجتماعی چینی) منتشر کرده که از ورود یک دیوایس جدید حکایت دارد. همان طور که می توانید در تصویر این پوستر ببینید، این محصول احتمالا Honor V8 نام خواهد داشت و همچون پی 9 به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. اگر این صحبت ها واقعیت داشته باشد، V8 دومین اسمارت فون تحت برند Honor است که به دوربین دوگانه تجهیز گشته.

جا دارد بگوئیم که وی 8 احتمالا جانشین Honor 7 می شود که در تابستان سال گذشته معرفی شده بود و بر اساس پوستر یاد شده، مراسم معرفی آن نیز در روز دهم می (21 اردیبهشت) در چین برگزار خواهد گشت.

تاکنون اطلاعات خاصی در مورد این دیوایس به بیرون درز پیدا نکرده اما شواهد حاکی از وجود دو دوربین 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی آن است که برخلاف موبایل های P9 و P9 Plus لنز لایکا نخواهند داشت. همچنین از ویژگی های منتسب به آن هم می توان به چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی کایرین 950، سه یا 4 گیگابایت رم و حسگر تشخیص اثر انگشت اشاره کرد. اندروید 6.0 و رابط کاربری Emotion UI و بدنه فلزی هم دیگر موارد قابل ذکر به شمار میروند.

در آخر هم یادآوری کنیم که Honor 6 ،Honor 6 Plus و Honor 7 فروش بسیار خوبی برای هوآوی رقم زده اند و از این رو انتظار می رود که نسخه 8 این اسمارت فون نیز دنباله رو راه برادران بزرگ تر خود بوده و بتواند به سرعت خودش را در دل کاربران جا کند.

Huawei-Honor-V8-teaser_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir
    amir | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    احتمالا فروش خوبی بکنه

مطالب پیشنهادی