ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میز ایستاده موتورداری که می تواند همزمان پی سی شما هم باشد [تماشا کنید]

حتما تا به حال میزهای ایستاده زیادی را دیده اید اما مدلی که همزمان بتواند به یک کامپیوتر شخصی بدل شود تا الان وارد بازار نشده است. Lian Li سازنده کیس های کامپیوتری اخیرا محصولی به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

حتما تا به حال میزهای ایستاده زیادی را دیده اید اما مدلی که همزمان بتواند به یک کامپیوتر شخصی بدل شود تا الان وارد بازار نشده است. Lian Li سازنده کیس های کامپیوتری اخیرا محصولی به نام DK-04 را ساخته است که ظاهری شبیه به یک میز ایستاده موتوری دارد و به نمایشگر LED و کنترل پنل مجزا برای تنظیم ارتفاع مجهز شده است.

اگر شیشه نشکنی که روی میز کار شده را باز کنید می توانید درگاه هایی را ببینید که برای اتصال قطعات مختلف به آن تعبیه شده اند تا دستگاه شمایل یک کامپیوتر معمولی را پیدا کند. برای تبدیل کردن این میز به کامپیوتر هم تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک پردازنده، هارد درایو، رم و کارت گرافیک را در آن قرار دهید و سپس سیستم دسکتاپی شما آماده است.

البته محصولی که در تصویر می بینید اولین شاسی ساخته شده به دست لیان لی نیست و در واقع دنباله رو سری کاملی از سیستم های دسکتاپی کامپیوتری به شمار می رود که DK-01 یکی از آنهاست.

اما DK-04 تنها محصولی است که می تواند نقش یک میز را هم ایفا کند. این گجت اوایل امسال در جریان CES رونمایی شد و ویدئویی که در ادامه این مطلب خواهید دید و به تازگی منتشر شده عملکرد آن را به صورت تمام و کمال نشان میدهد.

این میز یا بهتر بگوییم شاسی کامپیوتری از دو هار درایو، چهار فن 120 میلیمتری، سیستم های خنک کننده مایع، چهار پورت USB 3.0 و مانیتور و استندهای داخلی پشتیانی می کند.

dk4-a-01.0

dk4-a-02.0 (1)

dk4-a-02.0

 

dk4-a-03.0

dk4-a-05.0

dk4-a-08.0

dk4-a-15.0

dk4-a-18.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    میتونه 8 هارد و 6 فن رو پشتیبانی کنه

مطالب پیشنهادی